styret
Forumsvar skapade
-
tycker att grabbarna själva gör en briljant framställning.
bland dom roligaste texterna jag läst på länge. -
tycker att grabbarna själva gör en briljant framställning.
bland dom roligaste texterna jag läst på länge. -
det är bara uppladdningen. har sett hans bilder i lite magasin. han är sjuk i huvet den här killen. det bästa inom surf-foto jag någonsin sett.
-
longboard is the shit!
en hyffsad backe och en skön bräda sen är varje dag utan vind gjord.
ett gött gäng att åka med förhöjer bara grejen. -
har lufskruven urskruvad men inte bortplockad. får testa den.
funderade på packtejp men var inte säker på hur det var man gjorde. får ta hem en rulle från jobbet imorrn då.
satan! ska ju blåsa imorrn!
-
skidsport bromma kränger hawk. vet itne om dom har några inne. ring till shopparna och kolla.
-
shit!” kan man hyra ingvar för fester? jag måste fan göra det nån gång. han är fan gutti. vi chillade med honom en eftermiddag för nått år sen och då visade han oss sina fetaste skit. ett mega death bälte, ett black sabbat halsband och mycket annan fet hårdrocksblingbling.
-
mackan smällde av lite korsband och grejer nere på margarita i vintras så när han var hyffsad i knät igen fick han börja köra med knäskydd utanpå våtdräkten. ha hade tur att han känner en ortopedtekniker som kirrade det åt honom , men gå till sjukgymnasten, om du behöver ett sånt så lägger dom säkert en remis till teknikerna.
-
Svar till:
Blev 18 i somras tog körkortet elva dar efter (vilken befrielse!!!).. Håller till runt storstan.. Så visst finns det väl ett par ungdomar iaf:P
[/ QUOTE ]
härligt anders. då kan du ju äntligen drick folköl nästa års trip hit.
-
np väst med huva, den tjocka varianten med lite luddig insida, inte 0,5 mm med titan på insdan OBS ha under dräkten!
np monoshorty, 0,5 med titan på insidan dras ovanpå västen och under dräkten som riktigt kalla dagarna och dina nötter är varma och fina hela dagen!
-
jaha. okej. trodde att det bruna skulle vara guldmono. då hade det vart äckligt!
-
även mina npdräkter är tokigt slitna. använder dom mycket iofs men känns ändå jobbigt. varma och goa men får limmas lite då och då.
nästa gång blir det rip curl för min del.