styret
Forumsvar skapade
-
gött. kan väl spara lite vitvatten iallafall?
vi ses på wc.
-
tröttnade och tröttnade?
-
vi tar med oss grejer. vågpruylar främst men vi kommer ha med freestyleskräpet med för att köra på sjön när det itne vill sej i bryten.
-
jag tar det som en komplimang att jag itne kan köra snabbt.
om vi tänker på att man måste se ut som finian eller dave white för att köra riktigt fort.
eller så kan man se ut som kenta, dvs samma kroppshydda men inte segla fort iallafall… -
charkpasset hela helgen är ursäkt nog. basta!
-
men du ahr stavat fel på sidorna. ”schpeed genau” stavas det väl?
odlat musche med? det är desstuom bra när d håller på och laminerar och grejer för att slippa använda ansiktsmask. -
sitta och kolla tyskar i string och segla plattvatten kan jag göra på haga. november kör man ju fortfarande här hemma.
-
more or less, jäpp.
jippie! kul att åka till jeri i två månader i november och sen bli tvungen att sitta ocxh ruttna i sverige hela vinterjäveln iallefall.
-
kan ringa eller maila mej
[email=”parlundgren@gmailcom”]parlundgren@gmailcom[/email] eller 070 620 63 85. jobbar lite kvällar och sånt men kan svara ibland. -
hade jag vetat det här tidigare hade han fan itne fått låna husvagnen. det är därför det luktar speedgubbe i sägnen numera. trodde det osade bortifrån kentas.
-
styret
Medlem18 augusti, 2005 vid 19:19 som svar på: Olandersson trea efter första singlen på IFCA VMfyfan vad grymt! riktigt stakt jobbat. hoppas han håller formen rätt igenom.
ett stort lycka till från hela ÖWC
-
fack/bokhylla… same shit different name.
jo du måste ju sätta skiten slappt. tänk dej den nätpåsen på sätet framför dej om man åker sån långfärdsbuss. typ så. klockrent jö. -
angående fototorn på haga så ahr funnits tidigare och är på tal just nu igen. jag har haft med min stora 2 meters trappstege någong gång. när man står högst upp på den så får man görfet vinkel! ska börja leta efter en ännu högre.