Forumsvar skapade

Sida 116 av 269
  • styret

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 11:29 som svar på: häng på till sydafrika

gött. kan väl spara lite vitvatten iallafall?

vi ses på wc.

• styret

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 10:18 som svar på: Rekomenderad Bil för vindsurfing

tröttnade och tröttnade?

• styret

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 10:17 som svar på: häng på till sydafrika

vi tar med oss grejer. vågpruylar främst men vi kommer ha med freestyleskräpet med för att köra på sjön när det itne vill sej i bryten.

• styret

Medlem
    20 augusti, 2005 vid 12:53 som svar på: culing custom!

jag tar det som en komplimang att jag itne kan köra snabbt.

om vi tänker på att man måste se ut som finian eller dave white för att köra riktigt fort.
    eller så kan man se ut som kenta, dvs samma kroppshydda men inte segla fort iallafall…

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 22:02 som svar på: G-BAY CHALLANGE 2005

charkpasset hela helgen är ursäkt nog. basta!

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 20:36 som svar på: culing custom!

men du ahr stavat fel på sidorna. ”schpeed genau” stavas det väl?
    odlat musche med? det är desstuom bra när d håller på och laminerar och grejer för att slippa använda ansiktsmask.

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 20:14 som svar på: häng på till sydafrika

sitta och kolla tyskar i string och segla plattvatten kan jag göra på haga. november kör man ju fortfarande här hemma.

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 20:10 som svar på: G-BAY CHALLANGE 2005

fan att man jobbar.

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:38 som svar på: vw surfbuss med volvomotor

b23 is the shit!

• styret

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:35 som svar på: häng på till sydafrika

more or less, jäpp.

jippie! kul att åka till jeri i två månader i november och sen bli tvungen att sitta ocxh ruttna i sverige hela vinterjäveln iallefall.

• styret

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 22:17 som svar på: häng på till sydafrika

kan ringa eller maila mej
    [email=”parlundgren@gmailcom”]parlundgren@gmailcom[/email] eller 070 620 63 85. jobbar lite kvällar och sånt men kan svara ibland.

• styret

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 19:26 som svar på: culing custom!

hade jag vetat det här tidigare hade han fan itne fått låna husvagnen. det är därför det luktar speedgubbe i sägnen numera. trodde det osade bortifrån kentas.

• styret

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 19:19 som svar på: Olandersson trea efter första singlen på IFCA VM

fyfan vad grymt! riktigt stakt jobbat. hoppas han håller formen rätt igenom.

ett stort lycka till från hela ÖWC

• styret

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 12:58 som svar på: New and Fresh!

fack/bokhylla… same shit different name.
    jo du måste ju sätta skiten slappt. tänk dej den nätpåsen på sätet framför dej om man åker sån långfärdsbuss. typ så. klockrent jö.

• styret

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 12:53 som svar på: Modellhelikopter?

angående fototorn på haga så ahr funnits tidigare och är på tal just nu igen. jag har haft med min stora 2 meters trappstege någong gång. när man står högst upp på den så får man görfet vinkel! ska börja leta efter en ännu högre.

Sida 116 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA