styret
Forumsvar skapade
-
fan har du aldrig rökt näbbgädda tobbe. nästa gång du kommer ner hit ska jag packa dej en redig hövding med kalmarsundsfisk sen ligger dimman tjock som i lütsen i bussen.
-
är det bara gelcoaten som ahr spruckit så är det lungt men man kan slänpa på ett lger epoxi över för att vara på skra sidan.
man vill ju inte ha brädan liggande öppen för laminering mitt under sässong!
-
jag ahr krypterat mitt. men tror itne det är så jävla mycket hackers och inbrottsförsök just där jag bor…
-
jag kör med det här hemma. för hemmabruk lirar det jättebra. kör trådlöst mellan kåken och stugan på tomten. går som tåget.
-
jag kör med 3000 året runt med bara lite förstärkningsplagg under. klockrent.
-
shhh
det är ju secret ju kennta.
själv höll jag mej i karlshamn. hellvete! men nu planar man ju säkert 2 sekundmeter tidigare när man fått tömma lite iofs…
-
jag tror starboards rekomendation grundar sej ltie på att man ska få spännnet av remmarna över däcket. eller så var det nån annan tillverkare.
rörisolering will do fine. bli asbra, körde med det när farsan stog för transporten. billigt och bra som dessutom täcker hela räcket om man ska ha mer brädor där.
så på med rörisolering. lägg brädan med nosen framåt och neråt. dra åt med spännremmar. dra så hårt du kan utan att hänga dej i det ska inte gå sönder. dra iväg till surfet och rippa!
-
du är välkommen att detla i ÖWC årliga fisketävling. vem tar flest näbbgäddor under sässongen.
själv har jag aldrig lyckats, men har sett folk segla över gäddor så två halvor flutit upp flera gånger.
-
adobe premiere, final cut eller avids olika dv program rockar.
premiere är nog det som lirar bäst med pc. det är dessutom vl integrerat med adobes dvdprogram som jag inte kommer ihåg vad det heter. Ola P kanske har koll. Ola!
-
melkers band gav tillexempel mej en skiva för ett kommande projekt.
att dom är hur bra som helst gör ju inte saken sämre.
-
en kamera som tappats i vattnet ska direkt öppnas upp och om det är saltvatten sköljas ren med sötvatten och direkt in på service.
-
styret
Medlem22 maj, 2005 vid 21:18 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintressvad är en surfare utan surfbuss?
local på öland…
-
är det en sån gummilist runt om som håller fast rutan som på volvon?
isåfall. lägg på listen runt rutan. ta ett snöre (typ balsnöre) och lägg i spåret som ska passa i plåten hela varvet runt och ha ett par cemiteter som sticker ut så du har nått att hålla i.håll ihop allt med snörena. skaffa en kompis som står och trycker rutan mot hålet där den ska vara. hoppa in i bussen och nu drar du ena snörtiten rakt emot dej samtidigt som du håller i den andra änden. nu kränger du på gummit och det blir precis som det var innan.
tänk på att låta filmen ligga och fästa riktigt ordentligt innan du börjar med det här annars släpper filmen lite i kanterna.
-
sen känns det rtt naturligt att proffsen vill fortsätta utvecklas. kanske hade vart rätt tråkigt att lära sej grubby, flaka, spock och lite segelsnurrar och sen bara köra det i flera år…
jag tror även publiken somn gillar cleana flytande manövrar skulle tröttna på att bara se några få manövrar hela tiden.
sen är det ju en utveckling. i början var det ju inte många som planade ut grubbys eller spockar heller.