styret
Forumsvar skapade
-
smhi säjer 6-10 n
7-11 nord
5-8 sydväst.svårt att veta så här långt i förväg.
-
ser mer freestyle ut på vindarna nu. kanske lika bra.
-
men öland ligger i sydsydväst-nordnordostlig riktning så det funkar iallafall men är ju knappast optimalez. nordligt suger överhuvudtaget på haga. blir bara crossbana av alltihop.
men blir det dom här styrkorna så är det väl vågor som gäller iallafall och då är det norrut som gäller. -
det står på gentlemens hemsidab men urf-crew har inte släppt det än.
men dom dementerade det itne heller på ett annat forum. -
kolla oland.com eller checkpoint-oland.com
-
satan om den prognosen slår in! hur fett som helst. ove och jag sitter här i surfsyndikatet och spyr snart om vi inte får vågor.
rasmus. jarå du får plats.
-
det är ju själva fan att man inte ens ska kunna smyga in på efterfest utan att det är nån papparazzi där och dokumenterar.

-
bordssalt funkar klockrent.
har blivit väldigt likt det tidiagre halkskyddet då jag ahr använt det.se till att det är torr luft du är (dvs innomhus) för annars klumpar saltet (som ju drar åt sej fukt) och halskydet blir ojämt.
-
Svar till:
Jag tvivlar på att den finns. Fanatid brukar döpa sina brädor efter djur, oxh jag vet vad en falcon eller en jag är, men inte en ”dynalite”. I och för sig känner jag inte till vad ”newwave” eller ”freewave” är för djur, men men…
[/ QUOTE ]
vad är triple X, skate, goya, ripper, viper för djur? dom enda djurbrädorna dom har nuförtiden är väl falcon och shark?
-
jaha. inne på andra dagen av kristihimmelfärdshelgen och andra dagens segling. ser lysande ut imorrn. igår var det brisen som enligt folk på västkusten inte existerar som slog ut en nordlig vind på 5-6 sekundmeter och la sej på 7-8 meter sydligt.
-
skruva ni så surfar jag.
-
är på turne då tyvär. hade iofs åkt till bullret och sett The Slackers annars.
är ni pepp på reggaer och baktakt så finns ju även Öland roots. lär bli bra som fan i år.