Forumsvar skapade

Sida 129 av 269
  • styret

Medlem
    14 april, 2005 vid 21:01 som svar på: Inredning surfbuss?

leta i surfbussforumet så hittar du en hel del.

dock har ju folk flippat ut och satt in PS2 med mera istället för surfbrädor i sina bussar nuförtiden.

• styret

Medlem
    14 april, 2005 vid 17:03 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

kristi himmelsfärd kan vi väl kanske hålla oss såpass så att vi iallafall kan gippa och slå nått helikopterslag men är det tävling så är det!

wink.gif

• styret

Medlem
    14 april, 2005 vid 17:01 som svar på: Surfgrejer på cykeln

farsan fick tag på en gammal robust cykelkärra som stod och rostade bakom en pumpstation på jobbet så jag putsade upp den och donade lite. byggde en träställning ovanpå så att brädan (som var en surfpartner UFO skert 4 meter lång och över 20 kilo) låg plant över dragstången och sen lasta resten av skiten däromkring och ovanpå brädan. cyklade några gänger men oftast efter moppen. 50 knyck var nemas problemas.

en riktig cykelkärra har man alltid mycket nytta av dessutom.

• styret

Medlem
    14 april, 2005 vid 10:54 som svar på: spelning på haga

nja. inte mina favoriter, inte såpass att jag vill arra en spelning med dom iallafall. det står mellan dessa tre så tyck nått.

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 15:31 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

det äör rck n roll varje dag nu.

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 10:36 som svar på: willy skipper

då hter det nått annat ballt, lazy susan? eller det kasnke är när brädan snurrar 360 grader?

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 10:34 som svar på: spelning på haga

ska kolla upp det när andan faller på och jag ahr högtalare att tillgå.

rösta vidare.

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 09:08 som svar på: Nikon D70, Canon 300D eller 350D

men d70ns kontroller regerar ju istället. behöver aldrig plocka ner den från ansiktet eller byta handgrepp när man plåtar.

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 09:06 som svar på: musik till hemmavideo

beror på hur mycket du har tänkt dej breda ut den. lägga ut på nätet är nog lungt och så. börjar du kränga den kasnke det är värre.

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 09:04 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

nä en du kan ha och flyta på när du inte kommer upp…
    smile.gif

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 08:41 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

ewn dunk sponken och vi kan nmog ställa upp allihop!

det är nog inga problem att få tips av folk på plats om du frågar.

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 05:26 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

Svar till:

Alla kan ju inte vara sponsrade av a-kassan eller vara studenter och surfa så fort det blåser.

[/ QUOTE ]

för övrig är vi inte sponsrade, vi är parasiter. smile.gif

• styret

Medlem
    12 april, 2005 vid 19:04 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

eller ring och fråga Surfers Paradise själva.

• styret

Medlem
    12 april, 2005 vid 10:35 som svar på: Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

det är iofs inte upp till oss på öwc eftersom den clinicen som var för nått år eller två sen var paradise som anordnade. vi på öwc har inget folk som pysslar med sånt.

tror dom skulle köra nått i år med men det kanske kenta vet mer om.

• styret

Medlem
    12 april, 2005 vid 06:42 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

hehe.

okej den är snygg.
    men seriöst. vart gör man av brädorna när man tex sover?
    eller när man kör.

sen jag skulle itne vilja slänga in mitt blöta junk i en 05:a

Sida 129 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA