styret
Forumsvar skapade
-
jag börjar då.
film: The Hustlers Convention
köpt från iceman.se för 299 bagare.njae. jag tyckte namnet lät så störtballt så det måste ju vara fina grejer det här.
jag vart besviken, med det balla namnet skulle man kunnat bygga upp en riktigt fet rulle med lite plojig story och lite mer känsla av just hustlers i. extramaterialet visar att dom hade gott om sånt material att klippa in.
sen lite jobbit med så mycket effekter och grejer. den känns lite för homemade för det priset.dock är slamsessionen på slutet riktigt skoj, witeys part i extramaterialet är en jävligt skoj (skum som fan men skoj) grej.
ett par riktigt feta moves, karin jaggis vurpa i hennes mauidel och extramaterialet räddar filmen bra.
den får 2,5 Styren (jag snodde knattes festliga betygsbenämning) av 5 möjliga pga det höga priset i jämförelse till filmen.
(hoppas jag inte låter allt för negativ, trots allt är det ju hur gutt som helst att folk tar sej tid och lägger ner dom stora pengar det bör handla om för att göra en sån här film).
-
hem till en gammal gammal polare. den som hag började surfa med faktiskt. en varsin gigantisk pråm i kleva, hans nuvarande polare dyker upp så det blir väl dricka öl, käka nånting, sen lär dom komma igång med bilpratet och jag sitta tyst och se ut som ett fån och kanske, men bara kanske dyker det upp nån kvinnlig färgring man kan slå klorna i.
så det blir lungt, men det är okej, jag säjer som james dean. Fylla på nyårsafton lämnar jag åt amatörerna. -
styret
Medlem30 december, 2004 vid 21:12 som svar på: North sails Voodoo och andra hållbara vågsegel ?duke 04 är också dom löjligt fina. tror inte du gör ett dumt val med något av seglen så ta det som känns bäst (även om det bara känns bäst i magen, det spelar fan roll) och som du får bäst pris på.
-
jag måste säja att jag håller med tobbe lite.
även om cirka 80 000 döda är sjuuukt mycket så händer det sjukt mycket mänskliga katastrofer runt om i världen varje dag som inte uppmärksammas.
Dock har jag skickat pengar till thailand men satte in lika mycket och lite till plus tre stora kassar kläder för rädda barnens grejer runt om i världen där katastrofer händer varje dag, med eller utan tsunami.men BIG UP till er alla som bistår pengar till sina mer behövande medmänniskor runt om i världen.
-
fan vad gott att slippa köra själv.
-
yes. jag ska ut.
är du i närheten? -
tönt som jag är (eller om det är att jag alltid är fullast och bommar att plåta) så har jag rippat bilden från nätet.
-
ja satan hoppas det går bra för alla där nere. hälften av dom jag har växt upp med och som betyder nått för mej är nere i asien just nu. gänget åkte till thailand först men jag tror att alla har tagit sej därifrån och uppåt in i asien.
jag håller tummarna åt alla här inne för att alla vänner där nere har klarat sej.
-
asså jag vet inte om dom har den beteckningen. farsan och dom kallar dom och använder dom som det på jobbet men jag tror det är samma grej som fiskehandskar som går att köpa på såna arbetsklädersbutiker (heter det kommisionsaffär?) eller kasnke bygghandlar.
-
jävlar vad coolt.
som gammal (nåja det var ju iallafall ett tag sen) scenograflärling blir man ju såld som fan på alla modeller man kan tänkas få bygga och pyssla med.
tänk att jag dessutom funderat på en hiace.