styret
Forumsvar skapade
-
Svar till:
ahh..det strålar dålig karisma från dej Marcus.
Prova inte låta så nedlåtande, funkar skitbra, jag lovar.[/ QUOTE ]
det kom från rätt käfft.
håller med mackan och brickan. -
heter den inte ”the stormriders…”
-
ove, jag och tobbe gjorde ju annars en klockren tolkning av surfin usa på tavernan i sommras. det var vackert det var det. den som kommer över den skivan kan skatta sej lycklig.
efter moget övervägande (musikval är inget man gör i en handvändning) så skulle jag nog kunna tänka mej att freestyla i solnedgången till lite fet sugestiv dub ala Fatboy Bakra ( http://www.i-ration.se )
-
hehe det körkortet är fan respekt.
unfgefär som en polares pass.

polska gränskontrollen var tveksamma när han skulle dit på turné med sitt band. -
stefan och mange kläppe la upp bilder på surf med luva på julafton från SA senast dom var där. dec 2002 måste det ha varit.
-
du skulle behöva bygga om och regga om så att du kan köra den som lastbil, C-kort.
om du inte kör den som buss men D-kort är bra mycket svårare att ta har jag hört. -
jag håller inte riktigt med rambo. jag tycker du är mer störd ian.
-
med tvekan i rösten säjer jag The callahan – Baby I miss you. skulle jag kunna pumpa nån musik på ett fett system på stranden medans jag rider vågor skulle det vara den låten.
tätt följd av nått av robert johnnson and the punchdrunks. eller staireo.
-
ja man börjar ju fundera när det står såhär om shapen på min nya joker: ”Curved Inverse Nose Channels keep the board going during nose-first tricks”
bra att dom har gjort hjälpmedel för att få brädan att gå bättre dom gånger man kör med nosen framåt.
antar att det bara är felskrivet men kul iallafall. -
surfpartner UFO
fanatic mega rat
rrd twintip max65
mistral joker -
nä okej peter. jag är väl inte den som ska snacka om sånt egentligen… så jag litar på dej, känns iofs som rrd borde veta vad dom gör med. ahh jag vet inte. ball är brädan iallafall…
bruce. kolla under dagbok. det är inte min sida utan annas.
-
grejen är väl att den ska kännas likadan åt vilket håll man än åker.
vi kör idag igen. och kommande vecka. -
vafan sluta kalla dom tanter. dom seglar ju brallerna av dej alla dar i veckan. nä det är Anna S-78. haga flatwaterbird.
-
freestyle/våg
här snacar vi windsurf grabben…