styret
Forumsvar skapade
-
ett par skumgummiöronproppar är jävligt gutt eftersom det blir lite av våtdräktseffekten av vattnet i dom. använder det när jag itne använder huva om vintern.
-
gött rambo du har verkligen gått framåt med filmerna. gutt klippt som fan.
men kommer inte riktigt överens med effekten som kommer när folks namn kommer upp.
och se för bövelen till att skaffa ett redigeringsprogram där du kan ställa om färgerna så det itne ser så jävla grått och grötigt ut.
fortsätt si sama utveckling! -
en hängseletamp, en mastfot (bulten upp i pinnen inte jointen) samt krökt en bom sen i söndags. det är nog ungefär vad jag har haft sönder under hela sässongen. det har blivit billigt i år, eller nä det har det inte men pengarna ahr gått till nya grejer istället för att laga det gammla.
-
har nite provat själv heller. men vad jag emnar är alltså att det nog är bättre att köpa norths egna master eftersom dom väl kör med typ g-curve eller nått sånt än att fläska på med en lika dyr rdm.
-
men vem bryr sej om vad folk tycker, tänker och tror. jag och alla jag surfar tillsammans med surfar för vår egen skull och inte för att folk omkring oss ska fatta vad vi gör och tycka det är ballt.
men det kasnke bara är vi ölänningar… -
om du ahr ns ochs ka byta master så skulle jag utanm tvekan byta till riktiga northmaster istället.
visst det kasnek itne är lika ballt med sdm men seglena lär bli riktigt bra, bättre än vad dom redan är liksom.jag har duke 6.2 och 5.4 till salu i typ oktober…
-
vad kör en tuffing som dej själv för radikala och exotiska kvalitetsprylar då?
du verkar ju störttuff som vågar gå in och säja såna där fräcka grejer. -
hehe det blir väl nått massivt senare istället. får se hur dom blir. ska senast vara klart veckan efter jullovet enligt skolans planering.
-
hehe därför håller jag mej bakom filmkameran…
men mastfoten är fixad och när jag ahr jobbat mej igenbom helgen så ska vi på att igen. -
är dom inte hårda med arbetsvisum och såna grejer där?
-
du ska se den som bor mellan containrarna. den äter såna där till
frukost. den skulle nog kunna äta även mej, min 245a och hela min utrustning till frukost när jag tänker efter. -
har du väst med luva tycker jag att deras semidry 3000 är klockren. lite kallt om fossingarna i deras 4mm skor ibland bara.