Forumsvar skapade

Sida 165 av 269
  • styret

Medlem
    20 september, 2004 vid 17:49 som svar på: gecko

hur fan kan man inte plana om man väger 35 kilo?

• styret

Medlem
    20 september, 2004 vid 03:52 som svar på: joker

jorå. hans blanka hjässa är som sammet mot min kind.
    hehe nä okejrå jokern och jag allså.

Var fan är vinden som skulle komma idag? jaja bara den är här efter mitt religionsprov så lovar jag att inte klaga.

• styret

Medlem
    19 september, 2004 vid 20:39 som svar på: joker

nu ligger vi och kramas.

• styret

Medlem
    19 september, 2004 vid 20:32 som svar på: Kallt vatten= ”surf öra” bra att veta!!!!

ett par skumgummiöronproppar är jävligt gutt eftersom det blir lite av våtdräktseffekten av vattnet i dom. använder det när jag itne använder huva om vintern.

• styret

Medlem
    19 september, 2004 vid 08:06 som svar på: ”RamboPro RUlle” on is way up..(ikväll)

gött rambo du har verkligen gått framåt med filmerna. gutt klippt som fan.
    men kommer inte riktigt överens med effekten som kommer när folks namn kommer upp.
    och se för bövelen till att skaffa ett redigeringsprogram där du kan ställa om färgerna så det itne ser så jävla grått och grötigt ut.
    fortsätt si sama utveckling!

• styret

Medlem
    18 september, 2004 vid 17:27 som svar på: VAd har vi kört sönder senaste veckan?

en hängseletamp, en mastfot (bulten upp i pinnen inte jointen) samt krökt en bom sen i söndags. det är nog ungefär vad jag har haft sönder under hela sässongen. det har blivit billigt i år, eller nä det har det inte men pengarna ahr gått till nya grejer istället för att laga det gammla.

• styret

Medlem
    17 september, 2004 vid 21:17 som svar på: northsegel o rdm???

har nite provat själv heller. men vad jag emnar är alltså att det nog är bättre att köpa norths egna master eftersom dom väl kör med typ g-curve eller nått sånt än att fläska på med en lika dyr rdm.

• styret

Medlem
    17 september, 2004 vid 19:50 som svar på: En missförstådd sport

men vem bryr sej om vad folk tycker, tänker och tror. jag och alla jag surfar tillsammans med surfar för vår egen skull och inte för att folk omkring oss ska fatta vad vi gör och tycka det är ballt.
    men det kasnke bara är vi ölänningar…

• styret

Medlem
    17 september, 2004 vid 19:39 som svar på: northsegel o rdm???

om du ahr ns ochs ka byta master så skulle jag utanm tvekan byta till riktiga northmaster istället.
    visst det kasnek itne är lika ballt med sdm men seglena lär bli riktigt bra, bättre än vad dom redan är liksom.

jag har duke 6.2 och 5.4 till salu i typ oktober…

• styret

Medlem
    17 september, 2004 vid 06:50 som svar på: SUrfaffärer i sthlm!

vad kör en tuffing som dej själv för radikala och exotiska kvalitetsprylar då?
    du verkar ju störttuff som vågar gå in och säja såna där fräcka grejer.

• styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 20:16 som svar på: Ronneby igår 15/6!

hehe det blir väl nått massivt senare istället. får se hur dom blir. ska senast vara klart veckan efter jullovet enligt skolans planering.

• styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:49 som svar på: Ronneby igår 15/6!

hehe därför håller jag mej bakom filmkameran…
    men mastfoten är fixad och när jag ahr jobbat mej igenbom helgen så ska vi på att igen.

• styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:26 som svar på: surfa + prata engelska + jobba = VAR???

är dom inte hårda med arbetsvisum och såna grejer där?

• styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:13 som svar på: Return of the eight-legged freaks!!!

du ska se den som bor mellan containrarna. den äter såna där till
    frukost. den skulle nog kunna äta även mej, min 245a och hela min utrustning till frukost när jag tänker efter.

• styret

Medlem
    16 september, 2004 vid 19:09 som svar på: Bästa vinterdräkten?

har du väst med luva tycker jag att deras semidry 3000 är klockren. lite kallt om fossingarna i deras 4mm skor ibland bara.

Sida 165 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA