Forumsvar skapade

Sida 171 av 269
  • styret

Medlem
    4 september, 2004 vid 16:35 som svar på: Hur var rean på Skidsport?

och fortfarande. årets prylar håller samma pris i sverige som i tyskland, ibland tillomed billigare.

och man vill väl inte åka runt med gammalt fjolårsjunk i bilen? wink.gif

• styret

Medlem
    4 september, 2004 vid 16:20 som svar på: De var do jäääääääääääääävlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

streetfighter rules

• styret

Medlem
    4 september, 2004 vid 08:12 som svar på: Wallen

nja. nu känner jag teamriders för wallén som har fått vänta på segel sen veckan efter freestyle-SM så att så himla bra sköts ju knappast deras bissnis i det avseendet.

man vadå? beställer dom hem direkt från north för varje segel som säljs?
    (lite kritik kostar jag på mej eftersom jag redan har visat min ställning)

• styret

Medlem
    4 september, 2004 vid 07:07 som svar på: Hur var rean på Skidsport?

okej. jointen i mastfoten.
    ni kanske förstår vad jag menar iallafall.

• styret

Medlem
    3 september, 2004 vid 23:34 som svar på: Wallen

snälla nån! skaffa lite fakta innan du går ut med direkt skitsnack mot folk som ahr gjort mer för windsurfingen i sverige än vad både du och jag kommer göra sammanlagt under hela vår livstid.

”1.Active sports säljer aldrig något till reapris—- kolla utomlands samma artiklar så ser du att samma artiklar finns att köpa till lägre ordinarie pris!

http://www.north-sails.com/index2.asp?sTemplate=/products/list_offers.asp?iCatID=24&iMenuID=364&iParentMenuID=227&iLanguageID=1

”3. Kom inte här å påstå att surfingbutiker inte tjänar stora pengar. Varför både SP och SSbromma har samma priser på precis samma artiklar? sammarbete eller? Gå på deras hemsidor så ser du!”
    dom har samma priser men ditt argument om att dom skulle göra stora pengar bara för det förstår jag inte.

”4. Hur kan Hans finansiera sin dyra seglingsintresse med bla trimaran toshiba?? ”
    ja du får väl fråga honom, men jag tror inte att det är surfingen som i huvudsak bekostar hans andra projekt. namnet på båten, toshiba, kanske ger dej en föraning om vart det kan komma pengar ifrån? vad vet jag?

servicen håller jag med om, den är duktigt dålig, riktigt kass för att tala klarspråk, men förstår inte varför dom skulle se sej själva som surfgudar för det. det är knappast så att dom går ut med att dom är bäst och regerar allt vilket du får det att låta som.

om fler och fler handlar utomlands så gräver dombara en grop för sej själva. slå inte ihjäl windsurfingen när den kommer tillbaka till sverige. Det blir kul när ni alla bojkottat så att shopparna får lägga ner och du får lov att beställa din dr. ding eller din nerhals tamp från tyskland och vänta en vecka på att få det tillsammans med fraktkostnaden.

jämför du kepplers priser på årets grejer mot sverige så är det itne många kronor billigare. hans bra priser ligger bland fjolårspryttlarna. vilket beror på att tyskland har sjukt mycket lägre momssats på reagrejer än vad sverige har. jag tycker det är väldigt strongt av sveriges lilla ws-marknad att kunna hålla samma priser på årets prylar som världens största ws-marknad, tyskland. kolla dom priserna så ska du se.

hur fan skulle man kunna hålla såna priser så att en gymnasieelev skulle kunna köpa årets prylar med studiebidraget på 950 spänn i månaden? när du kan räkna ut det så kan du nog få nobelpriset i ekonomi och samtidigt utplåna all tredje världens fattigdom.

skaffa kött på benen och tänk en gång innan du kastar skit.

• styret

Medlem
    3 september, 2004 vid 17:43 som svar på: Hur var rean på Skidsport?

sen kan ni beställa er tamp från tyskland när den går av i framtiden. gutt att behöva vänta i en vecka för att nerhalstampen ska komma med fet fraktsedel på det.

stöd svenska handlare!

• styret

Medlem
    2 september, 2004 vid 20:47 som svar på: Husvagn bortskänkes!

det är ju bara för folk att slå till. husvagn är klockrent!

• styret

Medlem
    2 september, 2004 vid 19:43 som svar på: shit läbbit som fan

fan ologiska jävlar, fria hippiebarn det är vad ni är! smile.gif

jag gick på allt i det jag postade utom färgen.

• styret

Medlem
    2 september, 2004 vid 08:36 som svar på: Windsurfare som kitesurfar?

Svar till:

Kryssa går finfint met kite och man kan ta mer höjd än med vindsurfarbrädan

[/ QUOTE ]

jasså är det därför vi alltid får kitare, även erfarna, på surfstranden på haga.

yea right…

• styret

Medlem
    1 september, 2004 vid 20:25 som svar på: Vilken månad är bäst?

dubbla dräkter? 5/3a och typ np väst med huva eller monoshorty under funkar helt klockrent, både och ännu bättre, känns inte klumpigt alls. diskhandskar på det och du är odödlig.

• styret

Medlem
    1 september, 2004 vid 19:28 som svar på: Ser ut att bli fint väder till SM i våg….

öwc tar hand om privatimporten, hör av er om ni ska ha något innan fredag förmidda.

• styret

Medlem
    1 september, 2004 vid 18:00 som svar på: dekaler.

varför vill du ha klibbor i seglet?

• styret

Medlem
    1 september, 2004 vid 09:32 som svar på: Vilken månad är bäst?

självklart, oktober är jus törtbra.

• styret

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 20:27 som svar på: Cool fena….

lär iofs vara lagom kul efter en dag på grönhögen eller dylik stenstrand…

• styret

Medlem
    31 augusti, 2004 vid 06:01 som svar på: Vilket tar längst tid att lära sig ?

för dej kanske. alla är olika.

Sida 171 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA