Forumsvar skapade

Sida 183 av 269
  • styret

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:28 som svar på: SM på hagapark

ja fast onsdagen kan du väl knappast räkna in i sm va? folk körde överriggade 4.2er här då med.

• styret

Medlem
    24 maj, 2004 vid 11:26 som svar på: Tack ÖWC för SM

vem var det som satte upp knät i badtunnan? wink.gif
    jag tycker nog iallafall att andra kvällen var lite för nykter, man minns ju vad man pratade om, något man inte behöver oroa sej för efter fredagskvällen.

• styret

Medlem
    24 maj, 2004 vid 06:35 som svar på: SM på hagapark

det var tråkigt som fan att det inte blev nått tävlat, men en kul helg med mycket fest blev det ju istället.

• styret

Medlem
    24 maj, 2004 vid 06:33 som svar på: Bästa After-surf maten

ian! Ni skulle ju glidit in på korvhasses i hamnen i färjestan. ojojoj säjer jag bara. jag tog med tobbe och olle dit och dom tänker nmog aldrig äta nån annanstans.
    annars är ju nått grillat och potatissallad aldrig fel.

• styret

Medlem
    19 maj, 2004 vid 17:35 som svar på: bilder från dagen

kamina.
    nä vi surfar inget.
    inte mer än typ minst 2 (oftast runt 4) timmar om dan med 5.4 sen i torsdags, varje dag. kan ju vara så att vi hellre surfar än plåtar. Ove är i topform inför tävlingen. Tobbe börjar nagla sina grejer han med.

idag körde vi nästan två timmar på haga på morgonen, drog in till kalmar och hämtade två XM2:er och käkade gratis på min skola, drog ner till grönögen där det var lite tunt med 5.3 för dom flesta, ove och jag riggade och klev i då kickade vinden in och poppo körde överriggad 4.2. jag fick två sjukt överriggade repor, första gången i vågor och blev stängd av vitvatten upp till axeln. sen fick sej fenan en liten omgång och vi satte oss i volvon och lurade ett tag, johan plåtade så det kanske kommer lite bilder sen.

• styret

Medlem
    18 maj, 2004 vid 15:47 som svar på: fullpackad 245

läs på hemsidan.
    nu åker ni ju på efteranmälningsafgift.

• styret

Medlem
    18 maj, 2004 vid 05:23 som svar på: Överlast

jag hajade inte patriks text överhuvudtaget så hans text kanske säjer samma sak som jag.
    Föraren räknas inte in som last utan faller väl inom gränsen för tjänstevikt om jag inte minns fel.
    så då hr du allså fyra gubbar som räknas som last.

• styret

Medlem
    17 maj, 2004 vid 19:36 som svar på: fullpackad 245

tobbe sitter och virkar ute i husvagnen medans resten av surfkollektivet sitter här i min datorpark och hänger.
    riktigt gött drag idag vill jag lova.
    jo philipos vi surfar en hel del. jag har kört varje dag sen i fredas med bra drag. olle å johan har hitils fått 2 av 2 dagar, tobbe tre av tre och det verkar inte sluta här. idag var det 5.4 och 80 liters som gällde…

imorrn ska lastgallret ut. då funkar packningen klockrent.

• styret

Medlem
    17 maj, 2004 vid 17:39 som svar på: Prognoser Öland tors-sön??

fan brisen kommer.

• styret

Medlem
    17 maj, 2004 vid 17:26 som svar på: stckhlm-haga: bilkörtid nån som vet?

lägga till en halvtimme frånm förjestan? viu körde mellan haga och färjestan på under tie minuter med släp idag. (men säj inget till kennta, det var hans feta ljudutrustning i släpet)

• styret

Medlem
    16 maj, 2004 vid 20:07 som svar på: fullpackad 245

haha fattilapp

• styret

Medlem
    16 maj, 2004 vid 15:33 som svar på: Surflåtar och after surf musik

Dub i allmänhet knäcker ju allt.

• styret

Medlem
    16 maj, 2004 vid 06:20 som svar på: Surflåtar och after surf musik

surf/pepp
    the callahan
    staireo
    the high heeled honeys
    looptroop
    the bustups
    stiff breeze
    bröder glöder
    alvaret
    capleton
    mfl

efter surf
    the loucios four (eller hur fan det stavas)
    the slackers
    king tubby
    kung kodum
    thomas rusiak
    cypress hill
    mfl

och såklart Wayward Family som ni alla kan komma och se på lördan under nästa helg, SM-festen 2100 i party tältet, inträde 20 spänn och då kan man vinna nått fint på sin biljett med.

• styret

Medlem
    16 maj, 2004 vid 06:08 som svar på: Bästa windstad i Sverige

på östkusten ligger ju pärlan öland…
    finns högskola i kalmar.
    jag är uppe runt 30sträcket för sen i slutet på februari och då har jag nog missat ett tiotal gånger. 70% 5.4 eller mindre.

Gurra! är du galen, det där var ju böda, norra öland är ju inte öland grin.gif . du kommer väl ner nästa helg så då får du höra hur man ska prata.
    hehe S-77 kom från skåne i veckan och han pratade så grötigt så man fan inte förstod många ord, och då har jag tränat eftersom min flickvän är från lund.

• styret

Medlem
    14 maj, 2004 vid 04:19 som svar på: Hur hittar jag till Trollskogen? (snabbt svar!)

okej. lessen för att vårt betende kan anses som snorkigt. Men om du r på öland och det skulle smyga sej på en nordostlig kuling så kan du nog räkna med att det går att fråga nån local om vägbeskrivning eftersom du knappast lär bli själv där isåfall.

Sida 183 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA