styret
Forumsvar skapade
-
vafan ska du till trollis vid sydväst för?
-
nä okej för mitt lite bryska utspel men jag var trött och blir lack på folk som tältar på stranden och kör vid badstranden eftersom det är ÖWC som får ta skiten hela tiden. och då gick min irritation ut här.
men nu vet ni vad som väntar er om ni vildtältar på haga…
-
alla segel är mina favvosegel.
det är ju olika. 7.0 soul är kul att glida runt och plana görtidigt med, just för att man planar görtidigt och det känns rätt helt enkelt. 6.2 expression är riktigt gött segel med sjysst drag som ändå känns litet i manövrarna och perfekt för när brisen sparkar in fint.
5.4 north Duke är mitt nyaste och därför blir nog det favvon just nu. det är faktiskt det jag har använt mest i år. så jävla användarvänligt och klockrent på dom flesta planen.
min 4.2a har jag inte hunnit testa än. -
nej min kära vän. sandbergen är sandbergen och haga är haga. varken mer eller mindre.
-
ge fan i att tälta på stranden vid haga. håll er vid sandbewrgen isåfall.
jävla märlkligt att det alltid ät kitarnasom ska tälta på stranden. inte första gången. håll er till reglerna för fan. -
gutt man! grattis som fan!
-
det blir grejer det. ja vafan du kan ju inte leva utan körkort hur länge som helst.
-
jag skrev till dej om du ville så fick du slagga där. om du skulle komma nu i veckan
-
haha småtting…
ska du bo i bussen? du har väl fått mitt medelande? -
laddar du för SM eller robban?
du kommer antar jag… -
jävla snygg hemsida dessutom…
måste vara en riktig höjdarkille som gjort den… -
styret
Medlem11 maj, 2004 vid 19:13 som svar på: Freestylesegel 6-6.2 som ska riggas på 4.60 mast..alsså. jag vet att man inte alltid har råd (jag är själv gymnasiestudent så…) men var itne dumsnål och köp ett segel bara för att det funkar på din nuvarnade mast. jag säjer itne att seglen som tipsas om är dåliga, säkert skitbra. men att ha ett bra segel runt 6 kvadrat med rätt mast är oslagbart. det är ju inte sällan man får segla den storleken.
-
ja jag har åkt den resan på bra mycket obekvämare sätt.
tabi. Ola_P.