styret
Forumsvar skapade
-
fan i nästa vecka ska vi se hur mycket volvon kan packa.
vi kommer köra med 7 brädor på taket, 4 pers i bilen, typ 15 segel, 9 master ch 5-8 bommar. hellvete det ska bli intressant. tur att vi bara ska åka mellan Mörbylånga ochHaga park. I värsta fall en sväng över till östra sidan med. -
du ’FÅR ju lasta hur högt som helst.
-
hörrö kent agent. gissa vem som fick beröm av stefan i söndas. hähä.
ge hit bommen, jag var och hämtade goyan idag, ska lägga på stroppar imorrn. så nu är man fullkittad. ny bräda, nytt segel, ny bom och ny flickvän. -
men vafan. när kommer ni era jävlar.
vilken dajävel. vill n ha en luffare till boende med er. Ola_P behöver nånstans att slagga.
vad säjer ni, ni skulle ju kunna lära honom ett och annat… -
jag ahr fyra segel, ett från varje år från och med 01.
har ett NP soul 7.0 från 01. jag märker nog ingen skillnad rent kvalitetsmässigt.
mer än att jag gillar mitt 7.0 som fan.så inga problem med ett segel från 01.
dock måste jag nog säja att mitt duke 5.4 från 04 är det absoluta favvoseglet men det blir väl så naturligt kanske.
hittar du nått så är det alltså bara att köpa och se glad ut. -
tror ni att det ska bli nån jävla semestervecka för er va? nänä jags ak låta er slita i gruvorna hela veckan innan tävlingen. lite träningsmetoder jag snappade upp i ryssland.
roadtrip på måndan till kenntas hak i nybro!
-
jag tror det är lite hugget som stucket.
kenneth på haga kör x-cite och han är störtnöjd med köpet, bra med röv på den och snabb som ett skott. Det är inte direkt tung heller.
rrd gör väl alltid bra brädor och jag vet att många av speedgubbarna sneglade på den förra året. För att fortsätta med kenneth som exempel så pratade han om den här brädan förra sässongen och verkade inte svara svår för den. men har man emailadressen jp@owc.nu så blev väl valet självklart när x-citen kom.av samma anledning skulle jag ta rrd:n
men soms agt, hugget som stucket. -
men dom vid 23 ska nog kunna rocka en hel del.
-
att flytta ändarna för att justera längden på linorna är inte att rekomendera. det blir liksom fel. medel är väl att man har nånstans kring en näve emellan ändarna. jag kör med typ två fingrar och vissa kör med en näve plus 3 fingrar. det är lite en smaksak men mycket längre än så ska man nog inte sära på dom.
jag tror det är nått med tryckpunkter och grejer. jag har iallafall inte vart nöjd när jag har särat för mycket på mina linor. -
satan melker har du skickat nått till mej eller? jag är sugen som fan på att lyssna!
-
det är ju fest hela helgen!
men den ofFiciella festen är på lördag, ja.
-
ja du kommer missa nått i hästväg.
-
vi snackade om det där på stranden häromdan.
fan det är ju en fröjd att slänga ut pengarna på prylar, den som ahr mest grejer när han dör vinner.
trasha prylar är min specialité. har dock inte hittat formen riktigt i år. bara ett segel än så länge
nä men alvarligt talat visst är det tråkit när prylarna går men då är det basra att le åt hur kul man hade när man trashade dom. samt att lära sej ha lite nollprestige-anda. Kommer nån och kommenterar att jag har en gammal eller lagad bräda och säjer att man måste ha nyare grejer så är det bara att be personen stoppa sina nya grejer där solen inte skiner och månen inte lyser, min gamla twintip från 99 mår itne dåligt av en ding till. det är hur kul man ahr på vattnet som räknas. När man bröjar trasha prylar är ju när man vågar testa nya grejer och då har man roligast.
nu gled jag väl ifrån ämnet men jag var tvungen att få det här ur mej.
-
jag brukade ha min sån sele där ungefär. jag upplevde inga obehag med att ha den vöer revbenen typ. men man känner ju olika. jag är nästan 18 och väger 9 kg mindre än dej och körde medium, som en jämförelse (jag vet inte vad mans ak använda den till iofs…)