styret
Forumsvar skapade
-
ja det känns onekligen lite jävligt.
var precis ute och lät hundarna bajsa av sej lite och isen på haga såg ut att spricka upp så jag tog bilen och körde runt lite och hittade öppet vatten precis neranför mitt hus typ. så nu jävlar ska vi bara ha lite vind. fan vad jag är glad. -
tur vi har dej kennta.
fan vad gött. -
styret
Medlem21 februari, 2004 vid 21:03 som svar på: Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…nänä nu får du ta och kamma dej boman. från lilla frö, det blir väl inte mer än ett slag så är ni ju i klubbhuset och halsar rent.
nänä ni måste ju minst köra från kleva iallafall. 4 km är väl inget för såna välbyggda och stöddiga karlar som er.
-
understället på bilden är klockrent.
snart kasnke jag får använda mitt igen, om bara den där jävla isen vill försvinna… -
ja vilken syftar du på?
finns ju northsails men dom lagar väl bara segel tror jag, kanske säljer nått nytt båtsegel.annars får du hemskt gärna berätta om vilken shop du menar…
-
styret
Medlem21 februari, 2004 vid 18:27 som svar på: Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…baah gå i vid lilla frå! sånt klarar ju tillochmed newbiefreestyletöntar som mej.
ska ni göra det ska det göras rätt.jag tror att balken eller strandängen i mörbylånga är rätt platserna för er. cirka 8km fågelvägen.
vill ni fega så är nästa lämpliga istigningsplats antingen en kilometer upp från en kohage och sen blir det kleva som gäller 4kilometer norr om mörbylånga, lika långt söder om haga. -
jag snakcade med en datortekniker på polisen som hade lyckats trolla fram filer från en formaterad dator som hade blivit slängd i en pool…
då kan man sin skit.
-
olle. köp alubommen och lägg överflödiga pengarna på bärs i sommar.
för det kommer gå åt. -
styret
Medlem18 februari, 2004 vid 10:08 som svar på: 3 Surffilmer från Väddö,Fuerteventura & Varbergett bra val frippe.
-
brorsan jobbade som sopåkare från april till oktober och han hade inte mycket extra tid. ofta runt 12 timmars arbetsdag hela veckan. Men han tjänade jävligt bra.
Kan iofs bara varit ett undantagsfall. Hade jag haft körkort då ahde det iofs varit ypperligt (att han körde alltså) eftersom han ringde typ hela tiden och skrek om hur stora vågor det var där han var just då (körde norra öland).
-
styret
Medlem18 februari, 2004 vid 09:40 som svar på: Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…Kenneth!
är det isfritt hemma? och här sitter man på ett sunkit bibliotek i mora med skärmupplösning på 640×800 på nån gammal skanky fujitsuburk.
Jag får rejsa tillbaka till berget och övertala förldrarna att dom måste hem och se över kåken eller nått. -
jäjä. drar till dalarna imorrnbitti och har inte tillgång till dator så det känns bra tt inte komma tillbaka till tusen arga mess när man dyker in nästa gång då.
ja vafan skulle vi göra utan pajkastningen?
(som en hint så kan jag säja att jag kommer igång tidigt med mitt 7.0 och 110 liters freestyle jag med så ett och annat finger kan dyka upp då

nu ska jag slagga så man orkar köra milen som krävs imorrn.
-
okej. då är vi överens om att vi inte är överens.
hehe ett bra uttryck som används alltför sällan
-
jo den nackdelen finns även i dreamweaver och den är jävligt jobbig.
-
tack oscar. nu förstår jag mycket bättre. om alla dina inlägg hade vart såhär tydliga så hade vi helt sluppit pajkastandet vi har pysslat med.
det resonemanget godtar jag helt. trots att ditt svar typ är helt felriktat isåfall och man kan börja fundera på vem som har underkänt i svenska.
och ja… jag kan nog gott läggas i facket dålig. vilket jag aldrig har stuckit under stol med. så om det känns bättre för dej att du får kalla mej dålig så fortsätt för guds skull med det.
hell jag kan inte komma ifrån pajkastandet.