Forumsvar skapade

Sida 211 av 269
  • styret

Medlem
    14 februari, 2004 vid 21:07 som svar på: Front Page 2000 eller Dramweaver 4

baah!
    crap crap crap
    tillexempel dreamweaver gör hemsideskapandet så mycket lättare och för oss otåliga själar som ändå har ett rätt gott öga för tillexempel design så är program som dreamweaver klockrena.

att tycka att hemsidor ska knackas för hand är ungefär som att tycka att man inte skulle få använda photoshop för att fixa till bilder.

dessutom får man oftast fixa till fineserna med hjälp av egen kod även i programmen.

• styret

Medlem
    14 februari, 2004 vid 15:50 som svar på: Då var min premiär också avklarad.

fan just nu haar jag sundet här hemma. isen ligger och premiären känns ålngt bort. två månader sen förra surfet… FAN! och så har föräldrarna tvingat iväg en till dalarna över lovet nu. Få hoppas isen är borta när mna kommer hem.

• styret

Medlem
    14 februari, 2004 vid 15:43 som svar på: 6.2 eller 6.7

jo ditt medelande går att tolka på två sätt.
    men det är nog ändå att gå lite för långt att häva ur sej nått sånt, som sagt brädor ofta har rekomendationer, alltsom oftast går det att selga med större grejer men det är inte lika ofta man vinner nått på det.

• styret

Medlem
    14 februari, 2004 vid 15:39 som svar på: Front Page 2000 eller Dramweaver 4

dreamweaver.
    frontpage är bara skräp.
    dreamwever tar iofs någon dag eller två att lära sej men det är det helt klart värt.

om du undrar nått. http://www.webdesignskolan.com

• styret

Medlem
    13 februari, 2004 vid 22:41 som svar på: Släng in bilder på era brädor/segel osv!

tjena. ja det kan vara möjligt, Patrik Sjöde heter fotografen på fotosidan
    http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=167400

• styret

Medlem
    13 februari, 2004 vid 22:37 som svar på: Queer surfare

jag har mycket svårt att tro att nån större andel av surfarna skulle överhuvudtaget komentera att nån är homo.
    Tror du han hade fått svaren som han ahr fått isåfall.

till en början trodde jag att det kunde vara svårt att komma med i surfgemenskapen om man var utanför på något sånt sätt men jag ahr inte märkt en tillstymmelse till det.

vi umgås alla för att vi har samma intresse, surfing. Sen kan man vara kommunist, kristen, bög, moderat, småbarnsförälder, vegan eller tungsurfare wink.gif, man blir accepterad iallafall.

• styret

Medlem
    13 februari, 2004 vid 19:19 som svar på: kolla surfbussen!

fyfan där har både getwet och judofreddan lite kvar att lära.

men iofs så har väl inte floridastate samma lagar på registreringar och grejer som vi har i sverige. ett sånt bygge är väll nästan omöjöigt här. om man inte lastar in kyl och spis och såna grejer och då försvinner ju en hel del utrymme.

• styret

Medlem
    13 februari, 2004 vid 07:00 som svar på: Steffo – Event!

väl talat peps

• styret

Medlem
    12 februari, 2004 vid 21:08 som svar på: Queer surfare

nu har jag tråkigt så jag får väl skriva att jag håller med Lasse och Calle

• styret

Medlem
    12 februari, 2004 vid 21:04 som svar på: Intresse för freestyle tävling?

fyfan för kvinnfolk

• styret

Medlem
    12 februari, 2004 vid 20:40 som svar på: Släng in bilder på era brädor/segel osv!

fan s19 samma dag som du lägger upp dom här kommer det upp bild på dej på fotosidan.se med.

• styret

Medlem
    12 februari, 2004 vid 20:36 som svar på: Intresse för freestyle tävling?

asså getwet.
    bolaget? går du verkligen på bolaget?
    nu går skam på torra land!

• styret

Medlem
    12 februari, 2004 vid 11:37 som svar på: :) och 🙁

Svar till:

man får självfallet prioritera…segla eller sitta på stranden med en minolta kamera. Mitt val är enkelt!

[/ QUOTE ]

Jag klarar att hålla mej borta från vattnet dom dagarna det krävs 12,5 för att komma igång.

• styret

Medlem
    11 februari, 2004 vid 21:50 som svar på: Hur många sponsrade svenskar?

Stämmer som fan.

dom jobbar och lever knappast i lyx här hemma i sverige. Vet itne om det dom har där nere är lyx heller.

och så jävla mycket resande är det inte. ett par månader om året. Både stefan och markus är grymma surfare och skulle vara det även utan utlandsvistelsen. Jävligt målinriktade och seriösa med sin sport.

och det dom får ut av resorna, mer träning och på så vis ännumer creds för hur duktiga dom är förtjänar dom som fan. tillsammans med resten av surfeliten, det är inte många av dmo som glider fram på bananskal vilket man får känslan av att många tror (inte riktat mot någon speciell).

• styret

Medlem
    11 februari, 2004 vid 20:52 som svar på: 6.2 eller 6.7

nja nu är du nog ute på djupt vatten om du bröjar hävda att folk är dåliga seglare, har du sett robban. han är rätt långt över medel om jag säjer så.

varför tror du det finns segelrekomendationer på brädorna?

Sida 211 av 269
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA