styret
Forumsvar skapade
-
det är möjligt, jag är inte dunderhajj jag heller. men vad har du för kamera? dom flesta nyare kamrerona har inställning för 48 bilder i sekunden istället för normala 24 (jag tror det är det rutantalet).
fan i år ska det i stort sett bara filmas med DC1:a. ohh så härligt. Projektarbete är kul
-
kör också med snagg oftast kring 3mm och då funkar inte alltför trågflytande solkrämer. håret blir lite sunkit men det är ju inte så mycket så det spelar ingen roll och det går ju att tvätta bort.
annars funkar en vanlig keps fint om man bara ser upp så man itne pressar knoppen som brukar vara högst upp mot monofilmen. blir fula märken. -
http://www.explorica.nu
tror jag det är verkar ha sjyssta resor till bland annat honolulu och perth med kul kurser tycker jag det verkar som.
var iofs inte så jävla billigt men vad fan. -
Avids free DV är schysst. avids är stora som programutvecklare åt mac-datorer, vilket jag ser som en fördel när det handlar om multimediaprogram.
att det är en helt gratis verison i sitt original gör ju inte saken sämre. visserligen är det hyffsat basic men man kan sneare köpa till intick eller hela versioner av samma program som är betydligt mycket kraftfullare.Rambo, har du kört slowmo-capture på kameran då?
riktigt rena slowmotiongrejer filmas för det från början. krävs fler bildrutor per sekund. -
vad ahr du för volym och bredd på plankan?
-
samma här. hehe
-
haga-förbudet gäller eftersom det ligger ett fågelskyddsområde precis norr om surfområdet som har raidats av kitare ett par gånger och därför har länsstyrelsen satt upp förbudet.
det du har hört om badgästerna stämmer inte eftersom kitestranden har laggts direkt söder om badstranden.
så badområdet ligger mjitt emellan kite och v-surfområdena -
men markus så långhårig och skäggig som du var så släpper dom inte ens på dej på flyget.
dom tar det för muslimsk terrorist. -
hellvete det damp ner minst en decimeter här idag. fyfan vad jag ahtar skiten
-
beror väl på hur tunn dräkt man har under. shortjohn och väst med huva som finns på skidsport/surfers paradise är riktigt praktiska att ha under.
-
max 20grader? du är på fel ställe i sverige Naish.
-
du ahr ju en 2mm shortie också om jag förstod det rätt. den funkar väl rätt bra om sommarn eller?
-
fan vi har premiär på en föreställning på måndag så jag måste fixa det sista i scenografin och sådär. så fan surfet får vänta. hellvete.
jag har hitills bara haft min 5/3 och visst det funkar på sommaren men det är ingen höjdare men jag tänker kitta upp mej och skaffa en sommmardräkt i år.
det blir jävligt varmt och allmänt jävligt och dessutom känns det så onödigt på nått sätt. -
fan jag kom på att jag ska jobba imorrn. hellvete.