svenne
Forumsvar skapade
-
Det finns tydligen för oss svenskar helt okända sideshore-spots i östra Thailand. Min polare hängde där i tre månader i vintras och enligt honom var det många thai och tyskar som surfade lite längre söderut från deras hus. Och traden kickade igång varenda eftermiddag och brallade apa i flera timmar. Värt att kolla upp!
-
Jesper B;603480 wrote:Jag är docent.
Bär hjälm!
/JB
hahahaaa HAHA HAHAHAHAHAHAHAAA!
Jag kanske har torr humor, men det där var faktiskt jätteroligt.Skit i det där med lägga ner seglen nu. Kalle lägger inte ner alls och han rockar så hårt att jag skiter på mig, Robby lägger ner ordentligt och jag skiter på mig en gång till. Så, gör någon nytta nu, typ dra igång en fentråd eller nåt.
BTW, jag orkade inte se klart hela filmen, den var alldeles för ångestframkallande.
-
Den stod på Primusgatan, dvs på Lilla Essingen… De jävla pundararslena har åkt en kilometer. Trasigt tändningslås och inget batteri. Så det var bara att pallra sig iväg till Qk8 och handla ett nytt för 1800 spänn och lirka igång den med en liten svetstång som fick hålla rattlåset i schack och sen en mejsel som nyckel.
Kunde de inte bara ha snott batteriet istället?
Hursom, snart på banan igen. 🙂
-
Jeppepeppe;602124 wrote:Ibland undrar man om det inte hade varit hyfsat skönt att hoppa ur ekorrhjulet och se världen från en helt annan synvinkel… Gräset är grönare på Maui!
Vilket gräs? 😉
-
Giampalo verkar vara en skön snubbe, han brinner i alla fall för surfingen. 🙂
BTW, det är inte bara singelpojkar! Jag känner både tjejer och familjer som har dragit för gott.
-
Jodå, Den heter VW Transporter, allmänt kallad T3 och byggdes mellan -81 och -91. 2,7 meter flak räcker långt. Jag har en (eller rättare sagt hade en), ska bara komma på var idiotjäveln som snodde den har åkt med den…
-
surfslusken;601841 wrote:På sience fiction ön Fuerte har många kört både twin o tri sen mitten på 90-talet.
Kan de kanske bero på att custom shejparna där inte bläddrat i surfmodemagasinen o försökt lista ut via ”test” resultaten vilken trend som kommer sälja bäst nästa halvår??
Eller är dom bara så efter på den ön att trend cirkeln slutits o dom e inne igen??…eller så bygger de brädor som ska vågsurfas, och har sneglat på hur surfbrädorna ser ut. Ja, förutom Witch förstås som snarare har sneseglat.
-
JP-testcentret i Torbole har parkering som det har varit okej att slagga på mot en liten summa. Om det är så nu vet jag inte (det var i alla fall så för några år sen), men dra ett mail och fråga! Femton meter från vattnet.
-
Eeeeh… när du nu har ”TeamUnique” i din signatur, borde inte du kunna ringa Johan och fråga själv?..
-
Åh vad ni är 2009, det där har jag redan hunnit göra på flera brädor. 🙂
-
På Stora Essingen. Ska leta runt lite ikväll.
-
Inga rondellhundar, så Jeehad-Jerker har inte hört av sig. Än.
Säkert någon som tänkte göra ett break-in nånstans och behöver nåt stort att lasta grejer på. Eller pundare som har snott kabel. Typ.Som toppen på sockret så börjar flytten till nya verkstan nästa vecka, och den var ju liksom tänkt att gå mellan rätt mycket…
-
Supporta NSM, en bra tidning istället för 3 dåliga. 🙂
-
Cortex;600434 wrote:Gillade helt klart ”The Jesus sprint”. 😀 😀
/Kaj
Jovars, det sitter en sån i din avatar också. 🙂
-
Äh, Portugal är inte alls kallt!
Dra nu ner och surfa linjen, klart värt lite kyla som man ändå fixar med en bra våtis.