svenne
Forumsvar skapade
-
Ska väl gå. Plantan är en hetsmupp. Fast ganska snäll.
-
Doc;585030 wrote:Du menar kanske kubikmeter? 😉
Nope. 22 kvadrameter av en och samma tjocklek. 🙂
22 kbm skulle bli jäääla mycket skum att ta hand om…Klart att det kan bli en slalom också! Ska fnula lite på upplägget.
-
Beställde 22 kvadratmeter Divinycell idag, så det finns i lager för några brädor till. 🙂
BTW, funderar på att köra ett brädlotteri faktiskt. 200:- lotten och en customvågis som pris.
-
Ta bort väggen, så kan du göra hur du vill.
-
kinetic;584551 wrote:Svenne: Fälgarna som jag föreslår har ju den ”klassiska” BBS-liknande designen (syftar på BBS RS som kom nån gång under 80-talet, många ”Y-design” fälgar är ju mer eller mindre kopior på dessa)
Fälgarna på din bild gör sig bäst på jänkare av div. (äldre) slag, inget man vill ha på en ”modern” bil…Och där visar du din okunskap. Titta lite närmare, speciellt i centrum. Det är original Porsche-Flügelrad ritad av Otto Fuchs, den första lättmetallfälgen för Porsche 911!
Jänkare. Skäms pöjk. Skäms. -
kinetic;584532 wrote:Satsa på ”klassisk” design som dessa tex…Dina förslag ser allt för vanliga ut på bilmodellen i fråga, o absolut inget jag ens skulle fundera på att skruva dit…
Vadå klassisk?! Är du född på 90-talet eller?

-
Kolla om polerna på batteriet sitter fast och om de är rena.
-
sourra;584113 wrote:I så fall har vi svarat. Det står ju till och med att de har fått e-post från oss.
Om du menar det som står i artikeln så står det bara att ni har mejlat frågor, inte att ni har gjort ett yttrande i ärendet. Men har ni gjort det så är det bra.
Fast sen kan jag av egen erfarenhet säga att toffeltomtar födda före -59 alltsom oftast inte tolkar e-post som något att ta på allvar. Så skicka papper. -
sourra;584096 wrote:Nej, inte skitenkelt: De var rätt tydliga med att vi inte hade någon rätt att yttra oss i frågan.
Nej det är sant, för ni är inte en remissinstans om ni inte har blivit det av beviljande från tjänstemännen eller politikerna. Däremot har ni, precis som alla andra medborgare, rätt att skriva ner argumenten som ett yttrande och skicka till kommunen. Allt som skickas till en myndighet (kommuner är myndigheter) ska diarieföras och då finns det arkiverat att ni har uttryckt er.
Så jag säger det igen, har ni inte skrivit ett svar finns inte åsikten. -
debkåusf;584081 wrote:Lars-åke är väl medveten om sourrars åsikter men han skiter i dem:(
Skitenkelt: Om ingen har skrivit ett remissvar, finns inte åsikten.
-
Ola_P;584052 wrote:Moderator med för mycket fritid.
Ja, nu får han minsann plocka bort mitt inlägg också, för nu har ju liksom kontext ändrats och då blev det pannkaka av alltihop. Ta det här med när han ändå håller på.
-
Nej nej, trean. Jesper ligger lite efter. Femman tar han om två veckor.
-
Eller så skiter du i det och köper surfprylar istället.
Är du ekonomisk (förmodligen inte eftersom du tänker köpa nya fälgar)? Kolla däcksprislistorna på 16 vs 17 ”, så är det inte så svårt att välja storlek i alla fall.Du kan ju alltid fråga mupparna på http://www.garaget.org/
-
frippe75;583597 wrote:Tänker du på surf på burk… Jo det var nog den första och min sista rulle 🙂
Fast lite lite sugen att delta är jag nog ialla fall…Pax för all filmning ifrån vattnet nu under vintern !
Japp! Surf på burk var f*n den bästa film du har gjort!