Forumsvar skapade

Sida 201 av 278
  • svenne

Medlem
    25 september, 2007 vid 11:10 som svar på: Film Alacati

Men säg nu då! Eller måste jag från min turkgranne vad de sjunger om?.. 😉

• svenne

Medlem
    25 september, 2007 vid 11:08 som svar på: Torö Udden Torsdag och Lördag (070920-070922)

Sköna bilder, najs med kvällssurf!

• svenne

Medlem
    24 september, 2007 vid 21:33 som svar på: Film Alacati

Süükt som fan! Gettho geckolizer… 😀

• svenne

Medlem
    24 september, 2007 vid 10:21 som svar på: Åsa, kör inte ner till hamnen!

Finns det ingen vägförening heller? Är den privatägd är det alltid stor risk för bom om någon surar till. De flesta vägföreningar ansöker om vägbidrag och kvitteras det ut anslag får inte vägen stängas av, men det kan likväl dyka upp P-förbudsskyltar och annat tråkigt. Så egentligen spelar det ingen roll om det är en privatägd väg eller inte – det går ju alltid att bidra med goodwill.

Med tanke på vad surfsprylar kostar och vad man behöver ha i månadslön för att ha råd med det här nöjet så lär det vara en majoritet med högstatusyrken som åker dit och surfar. Så det går nog att komma överens med tanten också. 😉

• svenne

Medlem
    24 september, 2007 vid 08:27 som svar på: Sthlm måndag

Jo, kanske…

• svenne

Medlem
    23 september, 2007 vid 19:04 som svar på: Jakten på den perfekta surfbilen – 4 nya utmanare

Efter att ha bytt ner mig från komfortlok till packåsna kan jag bara hålla med Surferboy, Touran är en sjuj**la bra bil! Idag körde jag en formulabräda inne i bilen, och passagerare…
    Tredelat baksäte som går att antingen fälla eller ta ur indivuduellt och förvaringsfack minst sagt överallt, hur bra som helst.
    Dessutom kör jag med gott samvete eftersom vi tankar biodiesel. 🙂

• svenne

Medlem
    21 september, 2007 vid 13:35 som svar på: Spaning, vilket trick får vi se härnäst?

Sick!
    ”It started because I thought I had so much time when I was dropping from a backloop …”

plum-phil-horrocks.gif

• svenne

Medlem
    21 september, 2007 vid 11:29 som svar på: Åsa, kör inte ner till hamnen!

Ja, ta er tiden och sköt relationen med de som bor där nere.
    Flera ställen i Tokholmstrakten har numera P-förbud etc, mitt ute i skogen. 🙁

Att betala ett lass grus och be någon sladda/skrapa vägen är en toppenidé! De flesta vägföreningar har någon hustomte som brukar sköta det och de blir säkert glada över lite extragrus.

• svenne

Medlem
    21 september, 2007 vid 11:23 som svar på: Stora Värtan, östra sidan?

Det blir inte så mycket bättre än att utgå från Näsby park, det är lika byigt på östra sidan.

• svenne

Medlem
    21 september, 2007 vid 10:27 som svar på: Svårplanad bräda?
    hanlar;416916 wrote:
    Fick tips i våras ev an kille om att ställa sig på tå när man är på gång upp i planing, det bästa tips jag fått, funkar mycket bra.

Stämmer bra, mindre brädor är mycket känsligare för ”tryckpunkten” från fötterna och det är lätt att ge för mycket tryck med hälen. Tänk skateboard… 🙂

• svenne

Medlem
    20 september, 2007 vid 06:29 som svar på: Yaris utrymmen
    FJ69;416566 wrote:
    Inte fullt så enkelt Svenne, där framgår såvitt jag kunnat se att man kan få in ett piano i en Yaris Verso, men detta är ingen verso och jag seglar inte piano – tycker planingströskeln är för hög. Vidare framgår att en 254 cm lång bräda hänvisades till taket enligt inlägg av någon vill jag minnas.

Frågan är alltjämt ”is tha shit gonna fit?”

Hjälp en surfbroder nu

F

Det finns poster om vanliga Yaris också,. 😉
    Men som du säger verkar det inte vara någon som har testat att pula in skiten inuti.

• svenne

Medlem
    19 september, 2007 vid 23:31 som svar på: Yaris utrymmen

Sök på Yaris, där finns svaret… 🙂

• svenne

Medlem
    19 september, 2007 vid 20:04 som svar på: Vindsurfare@Facebook

Surfzone-gruppen är att nästintill är omöjlig att hitta, men jag joinade direkt!
    Å den häringa är som sagt bara vindsurfare. 🙂

• svenne

Medlem
    19 september, 2007 vid 15:32 som svar på: förvara bräda – minusgrader ok?

Nope. Så länge du inte kör på dem…

• svenne

Medlem
    19 september, 2007 vid 13:35 som svar på: Vindsurfare@Facebook
    Ola_P;416391 wrote:
    Fast att inte ha en wall är väl lite snålt? 😉

Hmm… Okej då. 😀

Sida 201 av 278
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA