svenne
Forumsvar skapade
-
Gå till varje forum eller underforum, klicka på forumverktyg->Prenumerera på…
Sen har du alla forum i din kontrollpanel under prenumerationer.–S
-
Nope, fanns inte hemma. Det blir en Edge istället. Tack ändå!
-
fluff;404249 wrote:Faktum är att ifall det stämmer Svenne, så kan säkert flera personer vara med o skramla för att hålla dig här ifrån. 😉
Det stämmer alltid. Jag behöver inte ens kolla någon prognos.
-
Inga problem, den kommer på söndag och håller i sig till slutet av nästa vecka.
Jag ska till Norge, och det vet vi sen förut att när jag åker bort blåser det. Det finns dokumenterat bla här på Konfen. -
An PeterFilm Production? Fanns inte mycket mer att anmärka på… 😉
Det verkar som våra amatörfilmande gossar har EXTREMT hög nivå. Allt som släpps här på konfen är bra mycket bättre än det som går att köpa (Det ska väl vara Koas filmer då, men han är ju betald och filmerna är trots allt inte dyra) och inte många utländska amatörfilmer når upp till samma nivå.
Okej, jag tycker att det är skitkul att till exempel Gurra vill släppa sina rullar fritt, men va fan boys – ni har ju läge att göra grymma vinterdrömmarrullar som håller i varenda TV-soffa i världen!Sälj materialet till High.tv, surftidningar, Eurosport, någon måste ju vara intresserad. En polare till mig sålde film till SVT, så då kan väl ni med göra det.
-
Jag fick hem min Stubby för någon dag sedan, har inte hunnit ut på vattnet än men den påminner väldigt mycket om de brädor som jag tycker om så det bådar gott.
Jag tror stenhårt på Naked! När sparkassan ger möjlighet tänker jag nog byta min gamla freeride-planka mot en Drops till… 🙂 -
Jag kör stenhårt på diesel, tycker att skatten är ett överdrivet argument. När skatten blev CO-baserad sjönk min skatt med 1000 spänn men då har jag en ganska ny bil. Nu har ju iofs dieseln stigit med nästan 100% på några år, men du bor ju på Öland och där bor bara bönder och de har billig soppa allihop. 😉
-
simpa89;401867 wrote:hur gammal är du? väger? längd? kring 6-7 kvm borde funka oavsett.
What the hell?! Sen när blev åldern en faktor?..
-
ZeroFive, fett kul segel!
Vi som har seglet vet att siffrorna på seglet och hemsidan kan skilja lite, och det verkar som att de som står på hemsidan gör seglet lättare att trimma vid riggning.–S
-
bananen;403144 wrote:Är det nån som kör med segel i takbox? Finns det takboxar som sväljer 3-4 segel och ett par master (430 och mindre)? Verkar som en smidig ide…
Sök på takbox så har du att läsa en stund… 🙂
-
Sjögräsfena behövdes inte under förra veckan, fanns några strån som guppade inne i vid stranden men annars helt fritt.
Sjöbris eller inte, hade ingen förra veckan i alla fall. Kvällsbris någon kväll och rätt surfvänligt i början på veckan, men det var lågtrycksvind.
-
Är det inte läge för en Best of Gurra volym 1 i butikshyllan snart?..
-
Det är grymt vågsurf i SA, men inte samtidigt som vindsurfingen är som bäst. Vågsurfet är bäst nu och några månader framåt.
Det finns fler vågspotar i SA än det finns bajamajor i Sverige, och snart finns det förhoppningsvis ett helsvenskt adventure/backpacker-hotell på östkusten. To be continued….