swe-496
Forumsvar skapade
-
Styret……….
Skit i besiktiningen o ta det en annan dag….Hur ofta blir det såna här förhållanden? -
XC90 är nog den mest robusta SUV:en som finns..
Brandkårens hydrualsax har tydligen svårt att klippa A och B stolparna på den;) -
Någon som behöver en 3,0kvm segel kanske??????
Har ett gammalt Wallén liggandes….Aldrig använt…;)
-
Du kan ju alltid täta med något innan du popnitar dit bakbeslaget igen.
Någon typ av plastplugg som sitter i masttoppar.. -
Seglen är det absolut inget fel på… Riktigt bra segel. Mikes Lab vet jag inget om. Finns inga måttuppgifter eller några som kör den i Europa vad jag vet..
Tror iaf att det är en bra bräda. Det mesta på marknaden idag kan man vinna race med. -
swe-496
Medlem17 oktober, 2006 vid 16:03 som svar på: Tävling: Varför säljer faster alla sina grejor?!?!Valfritt;)
eller hur Faster…….;) -
Tjena Bronken.. Är intresserad av de två minsta seglen…PM:a mig om vad du kan tänka dig för priser på dessa två segel med master.
25 000 SEK är ett bra pris..
-
swe-496
Medlem15 oktober, 2006 vid 17:04 som svar på: Filmen från F2 SpeedChallange i Torkelstorp 7 oktGET WET…Är det en I-podvit DVD-camera?;)
-
Varför bara konvertera när man kan kombinera;)
Kommer nog bli lite speedgrejer till nästa säsong…
-
Mac o Nik från Gävle vet allt om nakensurf..De är nog rena experterna på det området;)
-
Tror att vindmätaren på Landsort pajjade i åskvädret för ett tag sen.. Ringde dit under åskvädret och då angavs det en vindhastighet på 51m/s;)
-
Ost eller västvindar är det som kan funka bäst vid Nacka Strand Jimmy.. Det e samma som för Riddarfjärden.
-
Eller en injektion med epoxi….om det inte är för stort hålutrymme.
Har apoteket sprutor? Skulle behöva för lite epoxiinjektion i min bräda.
Bra val att testa på lite frigolit eller lite av det materila du har i brädan…