Forumsvar skapade

Sida 115 av 132
  • swe-496

Medlem
    7 juni, 2006 vid 17:40 som svar på: Segelnummer

Kanske är en sådan där tepåse???;)

• swe-496

Medlem
    7 juni, 2006 vid 14:30 som svar på: Segelnummer

Oki…. Visst man kan ju göra som du jOHNjRAMBO. Men vill man tävla som jag antar att Anders vill så vill han säkert ha ett seriöst svar också och inte massa anarksitdravel.. Det blir dessutom billigare att fixa siffrorna själv än att köpa dem från nån som du säger…;)

Talade bara om för Anders vad som gäller om han vill tävla.. Visst det är sällan nån som kollar hur siffrorna ser ut här hemma i Svedala. Händer mer ofta om man tävlar utomlands. Det ÄR Vindsurfingförbundet som ger en nummer eller om man hittar ett ledigt i medlemsregistret så kan man fråga om det är ok att ta det numret..
    Hoppas man slipper läsa fler meningslösa inlägg från dig jOHNjRAMBO

• swe-496

Medlem
    6 juni, 2006 vid 20:02 som svar på: Onwater Windsurfsession 17-18 Juni

Japp. Ska köra Formula iofs. Men det utlovas roligheter i övrigt;)

• swe-496

Medlem
    6 juni, 2006 vid 11:26 som svar på: Snabb fråga: Vad väger utrustningen i denna annons?

Du ska absolut inte köpa det du hade hittat på blocket… Det är rena rama skiten som flera har skrivit tidigare.
    Kolla på köp o sälj här.

• swe-496

Medlem
    6 juni, 2006 vid 09:05 som svar på: Snabb fråga: Vad väger utrustningen i denna annons?

Wunder…Har du vindsurfat något alls?
    Om inte så skulle jag rekommendera att gå en kurs. Finns flera bra idag på flera olika ställen.

• swe-496

Medlem
    6 juni, 2006 vid 09:00 som svar på: Segelnummer

Segelnummer får du från http://www.vindsurfingforbundet.com när du har betalat medlemsavgiften. Du ska även vara medlem i en segelklubb, behöver nödvändigtvis inte vara en vindsurfingklubb. Men det är väl det som ligger närmast till hands. Siffror gör du själv eller köper från t e x http://www.vindsurfing.se
    Gör du själv kan jag rekommendera hyllplast som man kan köpa på t e x Åhléns eller någon stormarknad. Finns ju regler på hur höga de ska vara. 230mm höga, stapelbredd på 30mm har jag för mig.

Hoppas detta hjälper dig lite

• swe-496

Medlem
    2 juni, 2006 vid 16:04 som svar på: Surf på Görveln idag!

Jo det är väl så….;)

• swe-496

Medlem
    2 juni, 2006 vid 16:03 som svar på: Första deltävlingen i Tyresö

Den e på reparation på Öland…Jester.

• swe-496

Medlem
    2 juni, 2006 vid 12:29 som svar på: Surf på Görveln idag!

Hade varit 3 om jag haft bil….

• swe-496

Medlem
    2 juni, 2006 vid 12:29 som svar på: Första deltävlingen i Tyresö

Kanske det…;)

• swe-496

Medlem
    2 juni, 2006 vid 11:33 som svar på: Första deltävlingen i Tyresö

BTW vad är det det kostar?

• swe-496

Medlem
    2 juni, 2006 vid 09:02 som svar på: Femme extreme – Onwater Allgirls windsurfcamp 2006

Japp. Jag ska vara med i Formulaklassen;)

• swe-496

Medlem
    2 juni, 2006 vid 00:54 som svar på: Nybörjarens guide till Formula Windsurfing

Klart att det går snabbare att vattenstarta. MEN då måste seglet ha hamnat helt rätt när man ramlade. Dessutom är det en guide för nybörjare på Formula.

• swe-496

Medlem
    1 juni, 2006 vid 22:59 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park
    faster wrote:
    Speeders andvänder inte hjälm det är till för balletvändare.

Du menar balettvändare va??*S*

//8000varv

• swe-496

Medlem
    1 juni, 2006 vid 17:03 som svar på: Första deltävlingen i Tyresö

Tycker det är bättre att samlas vid klubben så att alla hittar. Även nya tävlanden…

Sida 115 av 132
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA