Forumsvar skapade

Sida 145 av 153
  • tobhed

Medlem
    28 maj, 2006 vid 19:22 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park

Ok, kan man få höra alla detaljer nu – hur var det? Vad gick sönder? Vad var bra? Vad var mindre bra??

• tobhed

Medlem
    27 maj, 2006 vid 17:20 som svar på: Prognoserna för Skåne söndag?

Kanske, det beror på var du ska segla…
    Kolla in http://ifm.frv.dk/index.asp välj ”Prognoser”, vind och sen stega dig fram till rätt tid och datum – går också att zooma in för ett visst område.

• tobhed

Medlem
    27 maj, 2006 vid 08:03 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park

Vilken modell av F2or kör de på – Missile eller SX?

• tobhed

Medlem
    25 maj, 2006 vid 22:05 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park

Mitt försvar är att jag har en gravid fru som inte tyckte det var ”lämpligt” att jag åkte nu, kommer dock att vara i Lomma (nära hem om något händer)

• tobhed

Medlem
    23 maj, 2006 vid 19:41 som svar på: West coast speed open#2
    SWE170 wrote:
    Jag fick känna lyckoruset men hade en gnagande oro att det var ngt som inte stämde och så var det ! Lyckades efter min förra segling radera alla inställningar i Gps en och när jag skulle fixa den idag innan seglingen så har hade jag ställt in den på miles /hour istället för knots!! klantigt och pinsamt men tur att jag upptäckte det i tid innan det blev värre……
    Mats Hovde

Fy fan….

• tobhed

Medlem
    22 maj, 2006 vid 13:39 som svar på: Dave White…

Hankloose = Neil Pryde 🙂

Har ÄNTLIGEN fått min nya bräda idag så nu sticker jag från kontoret för att hämta upp den – tänk att man kan vara så lycklig för såååå lite

• tobhed

Medlem
    21 maj, 2006 vid 08:36 som svar på: Dave White…

Det lustiga är ju att det inte ser så där jätteplatt ut vattnet på bilderna

• tobhed

Medlem
    20 maj, 2006 vid 18:09 som svar på: Dave White…

Dessutom har han ju Garmin som sponsor…

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2006 vid 21:27 som svar på: Neil Pryde RS6 SL

Håller med, RS6SL och V8 känns väldigt lika just nu – och ja det är absolut ett problem med Ultra masterna, hörde idag att de långa masterna kommer till norden i mitten av Juni…

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2006 vid 19:29 som svar på: Neil Pryde RS6 SL

Nu finns det information ute på nätet och enligt neilpryde.dk så finns det seglet redan i Danmark ( i alla fall ett…)

Nedan finner ni NP’s produktblad för seglet (kommer förmodligen plockas bort snart av NP)
    http://www.surfcenter.nl/admin/pdf/50.pdf

Det intressanta är väl att de försöker framhäva att idealmasten är X6

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2006 vid 10:44 som svar på: falkon 80 ock speed

Den väcker ett visst ha-begär i alla fall….

• tobhed

Medlem
    18 maj, 2006 vid 21:26 som svar på: West coast speed open#2
  • tobhed

Medlem
    17 maj, 2006 vid 09:26 som svar på: http://www.vindsurfingforbundet.com/

Det är Sebbe jag har försökt nå, men inte lyckats med ännu…

SWE22 wrote:
    Dom vet nog inget är jag rädd. Hemsidan tror jag är under omflyttning till ny regi hos idrottsförbundets sidor (vet iof inte varför det ligger nere). Prova nå Sebbe på [email protected] så ska du nog se att du har ett segelnummer snart 🙂
  • tobhed

Medlem
    16 maj, 2006 vid 18:07 som svar på: Bra bom?

Allt detta snack om bommar fick mig plötsligt att inse att jag kanske också behöve en ny bom, jävla Jesper… 😉

• tobhed

Medlem
    16 maj, 2006 vid 10:59 som svar på: Vad ær det hær før en førhistorisk grej?

Cool, var poppis någongång på 80-talet. Tror faktiskt att det är en NP-sele…

Sida 145 av 153
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA