tobhed
Forumsvar skapade
-
Ok, kan man få höra alla detaljer nu – hur var det? Vad gick sönder? Vad var bra? Vad var mindre bra??
-
Kanske, det beror på var du ska segla…
Kolla in http://ifm.frv.dk/index.asp välj ”Prognoser”, vind och sen stega dig fram till rätt tid och datum – går också att zooma in för ett visst område. -
Vilken modell av F2or kör de på – Missile eller SX?
-
Mitt försvar är att jag har en gravid fru som inte tyckte det var ”lämpligt” att jag åkte nu, kommer dock att vara i Lomma (nära hem om något händer)
-
SWE170 wrote:Jag fick känna lyckoruset men hade en gnagande oro att det var ngt som inte stämde och så var det ! Lyckades efter min förra segling radera alla inställningar i Gps en och när jag skulle fixa den idag innan seglingen så har hade jag ställt in den på miles /hour istället för knots!! klantigt och pinsamt men tur att jag upptäckte det i tid innan det blev värre……
Mats HovdeFy fan….
-
Hankloose = Neil Pryde 🙂
Har ÄNTLIGEN fått min nya bräda idag så nu sticker jag från kontoret för att hämta upp den – tänk att man kan vara så lycklig för såååå lite
-
Det lustiga är ju att det inte ser så där jätteplatt ut vattnet på bilderna
-
Dessutom har han ju Garmin som sponsor…
-
Håller med, RS6SL och V8 känns väldigt lika just nu – och ja det är absolut ett problem med Ultra masterna, hörde idag att de långa masterna kommer till norden i mitten av Juni…
-
Nu finns det information ute på nätet och enligt neilpryde.dk så finns det seglet redan i Danmark ( i alla fall ett…)
Nedan finner ni NP’s produktblad för seglet (kommer förmodligen plockas bort snart av NP)
http://www.surfcenter.nl/admin/pdf/50.pdfDet intressanta är väl att de försöker framhäva att idealmasten är X6
-
Den väcker ett visst ha-begär i alla fall….
-
-
Det är Sebbe jag har försökt nå, men inte lyckats med ännu…
SWE22 wrote:Dom vet nog inget är jag rädd. Hemsidan tror jag är under omflyttning till ny regi hos idrottsförbundets sidor (vet iof inte varför det ligger nere). Prova nå Sebbe på sebarchambeaud@hotmail.com så ska du nog se att du har ett segelnummer snart 🙂 -
Cool, var poppis någongång på 80-talet. Tror faktiskt att det är en NP-sele…