Forumsvar skapade

Sida 145 av 153
  • tobhed

Medlem
    28 maj, 2006 vid 19:22 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park

Ok, kan man få höra alla detaljer nu – hur var det? Vad gick sönder? Vad var bra? Vad var mindre bra??

• tobhed

Medlem
    27 maj, 2006 vid 17:20 som svar på: Prognoserna för Skåne söndag?

Kanske, det beror på var du ska segla…
    Kolla in http://ifm.frv.dk/index.asp välj ”Prognoser”, vind och sen stega dig fram till rätt tid och datum – går också att zooma in för ett visst område.

• tobhed

Medlem
    27 maj, 2006 vid 08:03 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park

Vilken modell av F2or kör de på – Missile eller SX?

• tobhed

Medlem
    25 maj, 2006 vid 22:05 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park

Mitt försvar är att jag har en gravid fru som inte tyckte det var ”lämpligt” att jag åkte nu, kommer dock att vara i Lomma (nära hem om något händer)

• tobhed

Medlem
    23 maj, 2006 vid 19:41 som svar på: West coast speed open#2
    SWE170 wrote:
    Jag fick känna lyckoruset men hade en gnagande oro att det var ngt som inte stämde och så var det ! Lyckades efter min förra segling radera alla inställningar i Gps en och när jag skulle fixa den idag innan seglingen så har hade jag ställt in den på miles /hour istället för knots!! klantigt och pinsamt men tur att jag upptäckte det i tid innan det blev värre……
    Mats Hovde

Fy fan….

• tobhed

Medlem
    22 maj, 2006 vid 13:39 som svar på: Dave White…

Hankloose = Neil Pryde 🙂

Har ÄNTLIGEN fått min nya bräda idag så nu sticker jag från kontoret för att hämta upp den – tänk att man kan vara så lycklig för såååå lite

• tobhed

Medlem
    21 maj, 2006 vid 08:36 som svar på: Dave White…

Det lustiga är ju att det inte ser så där jätteplatt ut vattnet på bilderna

• tobhed

Medlem
    20 maj, 2006 vid 18:09 som svar på: Dave White…

Dessutom har han ju Garmin som sponsor…

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2006 vid 21:27 som svar på: Neil Pryde RS6 SL

Håller med, RS6SL och V8 känns väldigt lika just nu – och ja det är absolut ett problem med Ultra masterna, hörde idag att de långa masterna kommer till norden i mitten av Juni…

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2006 vid 19:29 som svar på: Neil Pryde RS6 SL

Nu finns det information ute på nätet och enligt neilpryde.dk så finns det seglet redan i Danmark ( i alla fall ett…)

Nedan finner ni NP’s produktblad för seglet (kommer förmodligen plockas bort snart av NP)
    http://www.surfcenter.nl/admin/pdf/50.pdf

Det intressanta är väl att de försöker framhäva att idealmasten är X6

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2006 vid 10:44 som svar på: falkon 80 ock speed

Den väcker ett visst ha-begär i alla fall….

• tobhed

Medlem
    18 maj, 2006 vid 21:26 som svar på: West coast speed open#2
  • tobhed

Medlem
    17 maj, 2006 vid 09:26 som svar på: http://www.vindsurfingforbundet.com/

Det är Sebbe jag har försökt nå, men inte lyckats med ännu…

SWE22 wrote:
    Dom vet nog inget är jag rädd. Hemsidan tror jag är under omflyttning till ny regi hos idrottsförbundets sidor (vet iof inte varför det ligger nere). Prova nå Sebbe på sebarchambeaud@hotmail.com så ska du nog se att du har ett segelnummer snart 🙂
  • tobhed

Medlem
    16 maj, 2006 vid 18:07 som svar på: Bra bom?

Allt detta snack om bommar fick mig plötsligt att inse att jag kanske också behöve en ny bom, jävla Jesper… 😉

• tobhed

Medlem
    16 maj, 2006 vid 10:59 som svar på: Vad ær det hær før en førhistorisk grej?

Cool, var poppis någongång på 80-talet. Tror faktiskt att det är en NP-sele…

Sida 145 av 153
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA