walle
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Vad jag föstår har väl ingen av dessa gore tex, Sola har väl någon typ av membran men är det lika bra som gore-tex immersion?
Jag har själv en OR Pyro 04 med den är helt kass man blir ju helt blöt av all kondens.[/ QUOTE ]
Om du blir så blöt av all kondens/svett så kanske du bör uppsöka läkare?

Men däremot kan det, om man inte kör med tätande skor/vantar, tryckas in vatten vid muddarna (Ben, armar och hals)
Jag har haft min pyro sedan mars -03 och den e kanon! jag fick täta om skarvarna vid muddarna i somras, med ny ”stryktape” eftersom att den tätningen hade gått upp.
Men det kan bero på mig att jag varit lite ovarsam när man tar på/av sig den i bland
Men den är fortfarande kanoonskön och håller otroligt bra i övrigt!

-
…skulle kunna lägga upp en bild på Fort knox, jevla komplex…, men jag skiter nog i det för ni skulle ändå aldrig fatta det roliga:o
Guran borde ha nån surfbild i alla fall!?
Jag har lite rolig film på en foil som det inte går så bra för men den sparar jag tills det blir nån diskussion där nån tycker foil e bättre än tub

Men jag har lite rolig film, och någon bild, på en kite som e ”jevligt lätt att vattenstarta” eller hur Guran

-
Svar till:
Sandig pyssticka som man ska stoppa in i ventilen

[/ QUOTE ]
Nej aldrig sandig och jevligt smart liten mojjäng
-
Ja det var jevligt najs där nu när solen värmde på, dåligt med vind i helgen bara…
-
Svar till:
Svar till:
Jo… jag kan om jag vill få jobba lite på kärnkraftverket (Ringhals), efter påsk och 3-5veckor.
är det någon av er Kiters som jobbar där?
Hur långt e det till hyffsade spots?Är det nått att ha eller ska jag jobba hemma?
[/ QUOTE ]
Far du lagenhet dar nere da? Som du kan ha som kitekollektiv før vindtørstande østgøtar

[/ QUOTE ]
du kan nog komma ner, jag återkommer när jag är på platts om det…Jag var ute vid playa del Hallmare i dag och det e fullt åkbart där nu, ingen is!

Så vad sägs om att slita med Östgötarna och komma ner till småland om det blåser till helgen? -
Svar till:
tjenna!
Jag jobbar där nere (ringhals) för tillfället (och förmodligen ett tag till framöver). När värmen är tillbax kommer jag nog bränna ner till apelviken/björkäng efter jobbet…eller upp till åsa!
hör av dig om du kommer ner!
mvh
alex[/ QUOTE ]
Jag hör av mig! -
Integrerad strutt och backventiler på alla struttar.
och så sitter det en smart ”pys-sticka” på kardborre spännet vid alla ventiler…

pys…

-
1.Innfästningar i leadingedge.
2.Infästningar för att backa upp den.

-
Bara det e öppet vatten så kommer jag köra!
-
Hur många e ni som åker nu?
eller väntar dom flesta på varmare väder… -
Svar till:
jag tycker det ska vara enklelt, inte en massa krimskrams.
[/ QUOTE ]
najs!
fina former där
-
då har jag sett snyggare… den med hajen på liknar ju en av OceanRodeo´s brädor!
Själv tycker jag faktiskt till och med årets modeller av Naish e tuffare…