yann
Forumsvar skapade
-
Ja, Fille i Varberg = Dr Ding. Han håller till vid skatehallen UFO 2000 i sin skate o surfbutik.
-
Det är den gamla hederliga Airwalken som äntligen kommit till kite-världen.

-
Sorry, trodde inte ens att det var lönt att försöka få reda på vem det var…
-
Hej!
Vem är det som surfar på den här bilden, regular med röda rails?

-
Glöm inte kameran när du står på stranden och publicera gärna dina bilder här sen. Var själv där i sommras och hade en nära döden-upplevelse i Anglet så jag vet hur stort det kan bli och då var prognosen inte ens hälften av vad den är nu!
-
Tjena!
Kul att se lite fler bilder!
Vet du vilken storlek Sussana har på sin Xcel-dräkt? Min flickvän är på jakt efter en men hon har svårt att hitta en som är tajt tillräckligt, speciellt i kors-ryggen.
-
Funderade på att ha den här på förstasidan… Det var den enda tjejen som var ute i lördags men såg henne aldrig ta en våg tyvärr… Grymt impad att hon var ute ändå! Det var ju ganska stort i seten ibland!

-
Har en zipfil med alla kort jag inte tog med. Om du tror att du är med bland de övriga 170 bilderna kan du få länken till den om du reggar dig eller ger mig din mailadress. Vill inte lägga ut den eftersom den är på 390Mb och jag vill snåla lite på bandbredden hos företaget som jag har sajten på.
-
Om du menar ön när du skriver yttre revet så går nog gränsen vid nånstans 10-12ms SV, sen blir det för strömt för att kunna ligga kvar. Bilderna från igår är bara ifrån hamnen och framför piren (aka Lilla högern).
Har själv haft en incident ute på ön med en lite väl närgången windsurfare….
-
Har 254 bilder at gå igenom. Förhoppningsvis hinne rjag med det i slutet av dagen.
Ett smakprov:
-
Ingen orsak! 🙂 Ska fota imorgon igen eftersom jag drog på mig en elak förkylning sist.
-
Jag och Nic kommer till Torkelstorp efter jobbet! Tydligen ojämn vind pga termik, nog bättre senare.
-
Jag, åker on en 30-45 minuter! Ser ut som om det kan bli mer folk än getter i Torkel idag!
-
Fast det kan ju vara schysst att öva plattvatten inför da real thing! Stenarna behöver man ju inte oroa sig för om man går i från piren och håller sig lite längre ut. Är själv sugen på att ta med mig en surfbräda och öva lite inför höststormarna.