Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelvikens lunchsession

  • Apelvikens lunchsession

    Publicerad av robrox på 14 oktober, 2008 vid 19:24

    Jobbade hemma och bestämde med Don Cavalli om en session på lunchen bra vind och fina vågor för hans KONA. Underbart ljus att fota i synd att det inte fler ute och körde. Men på http://www.stoneandwater.nu finner ni alla bilder från idag.

    j-s svarade 15 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • surfslusken

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 19:33

    @RobRox 508264 wrote:

    Jobbade hemma och bestämde med Don Cavalli om en session på lunchen bra vind och fina vågor för hans KONA. Underbart ljus att fota i synd att det inte fler ute och körde. Men på http://www.stoneandwater.nu finner ni alla bilder från idag.

    Ja, synd bara att de inte kunde tuta i lite mer så vi som inte har nån KONA utan bara vindsurfing brädor kunde va me o leka. Vart en promenad i bokskogen istället, va vackert ljus där me!

  • gurra1978

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 19:54

    Härliga bilder som vanligt Robert. Hoppas fler börjar segla med KONA brädor så parkförvaltningen i Varberg kan köpa upp lite billiga parkbänkar när folk tröttnar. Då kan vi sitta bekvämt på våra KONA-bänkar vid stranden och fotografera 🙂

  • warolin

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:04
    RobRox;508264 wrote:
    Jobbade hemma och bestämde med Don Cavalli om en session på lunchen bra vind och fina vågor för hans KONA. Underbart ljus att fota i synd att det inte fler ute och körde. Men på http://www.stoneandwater.nu finner ni alla bilder från idag.

    Hum, vad är en KONA? :crazy: Är det ett brädmärke eller ngn annan sorts bräda?

  • surfslusken

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:12

    Ja har tröttnat på min KONA redan innan ja skaffat en!
    Förstår varför Don Cavalli alltid vill att RobRox ska hänga på o plåta, han måste ju ha hjälp o sjösätta pråmen!!

  • don_cavalli

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:12

    Uppenbarligen en framtida parkbänk! 😀
    Gött Surfslusken att du har koll på det där med lugna promenader och shit… brukar ju gå hem hos damerna om inte annat (50+)!

  • surfslusken

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:13

    @warolin 508274 wrote:

    Hum, vad är en KONA? :crazy: Är det ett brädmärke eller ngn annan sorts bräda?

    Det är en religion, som förövrigt inte har NÅT med vindsurfing o göra!

  • luwa1111

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:14

    Ila, jag saknade dig i viken idag! Jag körde 5.3 & 77 liters vågis med bra tryck! Fast vågsegling är kanske inte din grej längre nu när du börjat med Oldboyshockey?! Jag trodde inte att du skulle få sån träningsvärk (med tanke på ditt tempo)att du skulle missa 2 dagars bra surf! Kanske skogspromenader är mer din grej???

    //Hellman

  • luwa1111

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:15

    ………………….eller kanske en Kona så här på äldre dar???

  • surfslusken

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:18

    @Luwa1111 508279 wrote:

    Ila, jag saknade dig i viken idag! Jag körde 5.3 & 77 liters vågis med bra tryck! Fast vågsegling är kanske inte din grej längre nu när du börjat med Oldboyshockey?! Jag trodde inte att du skulle få sån träningsvärk (med tanke på ditt tempo)att du skulle missa 2 dagars bra surf! Kanske skogspromenader är mer din grej???

    //Hellman

    *SucK* Ska du dra igång nu oxå, va har ja gjort för ont ida?? Va vet du om “bra tryck”??? Sist de va BRA tryck o vågor har ja för mej att du inte ens vågade ha rigg på brädan!

  • surfslusken

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:22

    @Luwa1111 508280 wrote:

    ………………….eller kanske en Kona så här på äldre dar???

    O du kanske borde ordna galler o tandskydd till hockeyn på sönda om du inte vill spela maraccas me tänderna!!!

  • luwa1111

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:30

    Det är ju eftersom du är så mycket mer hardcore än jag så att du vågar dig ut när det blåser så mycket………………………”When the going gets tough, Ila gets going” (om du: A-inte är bakfull B-går en skogspromenad C- precis upptäckt att Hotsails inte hade några blå segel i år!

  • luwa1111

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:31

    Först måste du ju få tag på mig………………………….

  • surfslusken

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:39

    @Luwa1111 508287 wrote:

    Det är ju eftersom du är så mycket mer hardcore än jag så att du vågar dig ut när det blåser så mycket………………………”When the going gets tough, Ila gets going” (om du: A-inte är bakfull B-går en skogspromenad C- precis upptäckt att Hotsails inte hade några blå segel i år!

    T om min mamma lär va mer hardcore än du när de blåser så de e kanske inte direkt nåt o åka på turne me.

    Ja din A,B,C stämmer faktiskt bra och visar ju bara vilken dynamik jag som person!! DET är hardcore!!

    O glöm inte skaffa galler till hockeyn! Eller föresten, du kan ju spela i samma röda Jofa 390 me galler som du har när du e ute o surfar!!

  • luwa1111

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:47

    @surfslusken 508290 wrote:

    T om min mamma lär va mer hardcore än du när de blåser så de e kanske inte direkt nåt o åka på turne me.

    Ja din A,B,C stämmer faktiskt bra och visar ju bara vilken dynamik jag som person!! DET är hardcore!!

    O glöm inte skaffa galler till hockeyn! Eller föresten, du kan ju spela i samma röda Jofa 390 me galler som du har när du e ute o surfar!!

    Funderade mer på att låna Freddys mask. Vad tror du om det?

  • rillestark

    Medlem
    14 oktober, 2008 vid 20:55

    @RobRox 508264 wrote:

    Jobbade hemma och bestämde med Don Cavalli om en session på lunchen bra vind och fina vågor för hans KONA. Underbart ljus att fota i synd att det inte fler ute och körde. Men på http://www.stoneandwater.nu finner ni alla bilder från idag.

    Härliga bilder! Det var en väl använd lunch!

    Frid.

    /Richard

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelvikens lunchsession

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.