• Åsa pix!

    Publicerad av surfpunk på 16 november, 2008 vid 14:58

    Glassig segling i Åsa,småvågor sol.Satt för en gångs skull och fotade på stranden,håll till godo.Per,Jörgen och Fahlen på bild.

    hakuna svarade 15 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • danneman

    Medlem
    16 november, 2008 vid 17:52

    Det var ju fan jag var å filma igår i Åsa och idag i lejet kanske man skulle gjort tvärtom grr fina pics. ån som vet några namn på windsurfarna i lördas föresten? ett gastra segel och 2 killar med ezzy tror jag det var eller goya..

  • robin

    Medlem
    16 november, 2008 vid 18:21

    Vilka fina vågor! Lite cross-off?

  • jogge

    Medlem
    16 november, 2008 vid 18:28

    gastra seglaren igår var en norsk kille,svart rött ezzy va jag jörgen.vi snackade lite när du kom.men jag blev lite för kall så det blev inget seglat merför mig.men pär o anders körde 4,7 i ökande vind o lite bättre vågor.Får tacka anders för fina bilder idag

  • surfpunk

    Medlem
    16 november, 2008 vid 18:51

    @DanneMan 516321 wrote:

    Det var ju fan jag var å filma igår i Åsa och idag i lejet kanske man skulle gjort tvärtom grr fina pics. ån som vet några namn på windsurfarna i lördas föresten? ett gastra segel och 2 killar med ezzy tror jag det var eller goya..

    Gårdagen blev ok framåt skymningen då vinden ökade och då också vågorna,innan där var det rätt platt.Trodde inte mycket på Söndagen men det blev mycket bättre än på Lördagen,Åsa är nyckfullt,man vet aldrig vad man får.Blev det några foton igår?.

  • danneman

    Medlem
    16 november, 2008 vid 18:56

    tackar.. jögge.. filmen kommer upp snart.

  • falle

    Medlem
    17 november, 2008 vid 15:07

    Kul med bilder! Ser fram emot nästa session.

    Henrik
    http://www.fahlensurf.se

  • sinker

    Medlem
    17 november, 2008 vid 15:54

    Vad var det för vindvinkel? 270?
    /sinker

  • doc

    Medlem
    17 november, 2008 vid 16:10

    Ungefär va?

  • ola-h

    Medlem
    17 november, 2008 vid 18:07

    En klassisk Åsadag, ser det ut som. Små men fina vågor och fin sidvind. Snyggt seglat också.

    ….Men imorgon smäller det.

  • surfpunk

    Medlem
    17 november, 2008 vid 20:59

    @Ola H. 516529 wrote:

    En klassisk Åsadag, ser det ut som. Små men fina vågor och fin sidvind. Snyggt seglat också.

    ….Men imorgon smäller det.

    Kan nog bli en magisk timme eller två,skit att man inte kan skippa jobbet imorgon bara!.Vore kul att se lite bilder om det blir tid till det?.

  • hakuna

    Medlem
    18 november, 2008 vid 11:29

    Vilken sida är grafen från?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.