Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bagasbas Lagoons #2

  • deaz

    Medlem
    11 februari, 2012 vid 02:54

    Fan skadade han sig i slutet? blev pannkaka..
    KEEP THE KITE LOW, bort från lunchtid och börja käka frukost! you don’t want a hungry kite

  • wakenils

    Medlem
    11 februari, 2012 vid 13:13

    man kan väl alltid klaga på drakposition… utger man sig för att köra wakestyle så ska väl strävan vara att göra sina trick med draken lågt

    tycker linus kör med bra fart genom tricken och draken är nog aldrig vid lunch men när han slänger in greppad f2b och greppad backmobe så behöver han en känga om drakposition på 313 så att han inte blir för stöddig

  • jakobb

    Medlem
    11 februari, 2012 vid 14:19

    ni har fått det hela om bakfoten. kiten ska vara mitt över huvudet och ingen annanstans. går ju inte att göra 3 danglepassar med kiten lågt jue

  • lelleee

    Medlem
    11 februari, 2012 vid 16:16

    jaja,, sparka på mej bara 🙂
    dags att plocka ner sam, tom och james från hävstångstronen nu då nils!!

  • wakenils

    Medlem
    11 februari, 2012 vid 17:33

    pastor blev så ledsen när jag anmärkte på hans trick så de får vara lyckligt ovetande
    sam diggade inte riktigt att jag skrev “become a weekend warrior” på hans kiteskole lapp…
    james sk. “s-mobe” har varit i farozonen för kritik… att den slog hans backmobe visar att scoopen är död…
    hos tom ligger jag nog på + sidan, gett credd för hans filmer, räddad honom från woodies hajarna en eller 2ggr, men han får lägga ner toesidetricken

    whäääät

  • pepa

    Medlem
    11 februari, 2012 vid 21:05

    Du kör grymt Linus, inte mycket att göra åt griniga gamla paragrafryttare som Nils och jag.

  • stebe

    Medlem
    13 februari, 2012 vid 02:12

    Go rulle Linus, du har utvecklats grymt mycket sen vi körde i WA. Sen vill jag hausa Anton som jag sett en del här i Boracay, han kör sjukt fett.

  • wakenils

    Medlem
    13 februari, 2012 vid 13:21

    hur går det för pappa stebe då? kom till cwc nu o kötta lite!

  • petting_4

    Medlem
    13 februari, 2012 vid 17:30

    Riktigt nice boys! Edit och åkning!

  • stebe

    Medlem
    14 februari, 2012 vid 23:57

    Sista jag gjorde det blev det drygt 3 månaders skadeuppehåll, så jag stannar nog här på ön.

  • saami

    Medlem
    15 februari, 2012 vid 00:20

    Såg inte bra ut för axeln där på slutet…

  • rasta

    Medlem
    18 februari, 2012 vid 21:00

    Ser gött ut, skönt avslut

  • wiken

    Medlem
    22 februari, 2012 vid 15:44

    go video ja! Ser grymt ut. Måste likt andra här credda anton. Fick se lite vid när vi sågs i Boracay och dom grejerna jag såg var laddade som faen.

  • surfbasse

    Medlem
    22 februari, 2012 vid 17:26

    Har ni kommit fram till vem som kör wakestyle och vem som kör fakestyle jag skiter i vicket jag gillar å ha draken högt å bara sväva snygg film lelleee

  • pewe

    Medlem
    24 februari, 2012 vid 13:24

    men vadå har man boots kör man väl wakestyle peps 😉 Moooooaahhhaaaa

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bagasbas Lagoons #2

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.