Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder FITUNA 080615 Del 1

  • Bilder FITUNA 080615 Del 1

    Publicerad av forfun på 15 juni, 2008 vid 20:55

    Här kommer det lite bilder från en helt OK dag på Fituna. Det blev en och annan bild tagen… så här är några av dem, men det kommer fler !

    forfun svarade 15 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 26 Svar
  • 26 Svar
  • forfun

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 20:59

    Och lite till…

  • forfun

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 21:02

    Och ännu en bunt bilder…

  • forfun

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 21:05

    Lika bra att skicka dessa oxå…

  • forfun

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 21:08

    …det fanns ju några till som är klara…

  • forfun

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 21:11

    …nog kan vi klämma in ett par till…

    Kan bli några till i morgon.

  • nagelfar

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 22:04

    Tack för fina bilder, kul att du fick med getwet:s spock eller vad det nu var. Jag såg hoppet då jag var på vägen in och trodde att såg fel men rycktet kanske stämmer att Micke ska börja freestyla.
    /johan

  • larry

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 09:17

    Härligt med bilder. Tack For Fun!
    Grattis ni som var där. Ser härligt ut.
    //L

  • svenne

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 10:25

    Har GetWet börjat med freestyle?!
    Är det en AirPonchoIntoFlaka360 eller en Delayed Forward?

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=36444&stc=1&thumb=1&d=1213564105[/IMG]

  • marden

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 15:43

    @Svenne 475338 wrote:

    Har GetWet börjat med freestyle?!
    Är det en AirPonchoIntoFlaka360 eller en Delayed Forward?

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=36444&stc=1&thumb=1&d=1213564105[/IMG]

    måste va en photoshopad bild

  • dr-masse

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 15:46

    GetBalett?

  • marden

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 16:05

    @dr Masse 475447 wrote:

    GetBalett?

    aha då är det sonen som har kommit hem o lånat grejerna

  • feg

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 16:07

    Tack för bilderna ForFun, trodde inte att jag fastnar på bild men du bevisa motsatsen. Tackar, tackar.
    /Jocke

  • gammel-ippa

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 16:23

    Bappel>> Kul att se lite bilder från Fituna. Jag har inte kommit igång p.g.a. en knäskada som ej vill läka:-(

  • forfun

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 18:54

    @”gammel” ippa 475461 wrote:

    Bappel>> Kul att se lite bilder från Fituna. Jag har inte kommit igång p.g.a. en knäskada som ej vill läka:-(

    Tjenare Ippa !!

    Ja, knän är ett skit när de börjar krångla. Utvecklingen har ju inte kommit riktigt så långt så de bara skruvar dit ett nytt… men hoppas verkligen att det fixar sig så man får se dig på vattnet inom en snar framtid.
    Jag själv bråkar lite med ryggen just nu. Det gick ju att köra lite försiktigt i helgen i alla fall, men det verkar som om ett beök hos “kotis” inte skulle sitta helt ivägen.

    Varvade surfingen med lite fotografering, typ…

  • electric

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:13

    @ForFun 475508 wrote:

    … Jag själv bråkar lite med ryggen just nu. Det gick ju att köra lite försiktigt i helgen i alla fall, men det verkar som om ett beök hos “kotis” inte skulle sitta helt ivägen. …

    Jag har det ju också “bråkigt” med ryggen sedan i oktober, men har nu börjat köra igen. Jag orkar knappt bära brädan ner i vattnet men väl ute funkar det bra. Tack och lov kunde jag därför vara med om denna höjdardag på Fituna (liksom förra fredagen och söndagen; tack förresten för fotona du tog på mig då!)!

    Jag vill bara kommentera det där med “kotis”, eftersom jag själv anlitade en sådan i vintras ren desperation. Tror varken det hjälpte eller fällde. Faktum är att jag är ganska tveksam till nyttan, snarare lite rädd för att de pajar nåt. Det verkar som om det enda som hjälper är att röra sig (utan belastning) så mycket som möjligt. Aldrig sitta still längre stunder. Och sedan får man så snällt avvakta läkning – som är en fråga om tid, tid, tid …

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder FITUNA 080615 Del 1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.