Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Halmstad i Söndags…

  • pedersen

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 09:22

    Bild 3, otroligt läcker, bild, nästan New Age, Nangijala etc….
    “jag ser ljuset, Andy, jag ser ljuset”

  • svenne

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 09:43

    Kan bara hålla med, bland det bästa jag sett!

    EDIT: Och tack för att du inte smackar upp en fet logga mitt i bilden.

  • meeru-robban

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 10:34

    Ingen fara Svenne. Kul att ni gillar dem.
    Bilderna är så pass stora att om ni vill så går det bra att använda dem som skrivbordsbilder på datorn. De är ca. 1500 pixlar breda. Och kör man dem med valet “centrerat” när man lägger dem som skrivbordsbild, så blir det inte så tokigt.

    /Robert

  • stewen

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 17:09

    Vansinnigt snyggt!
    Nummer tre har en otrolig känsla!

  • ola_p

    Medlem
    26 oktober, 2009 vid 18:46

    Sinnessjukt vackert. Går det att få bakåt bilden i högre jpg kvalle? Om det nu är det bandningarna beror på, kan vara min skärm som är lite halvsunkig också.

  • i89samto

    Medlem
    30 oktober, 2009 vid 20:47

    både han och Stefan kör HOT

  • fastlandsguten

    Medlem
    31 oktober, 2009 vid 08:16

    Kan man köpa en bild och själv printa ut den?

  • meeru-robban

    Medlem
    2 november, 2009 vid 22:27

    Hej FastlandsGuten,
    Vad man skulle kunna göra är att beställa en förstoring av mig, och det gäller er andra också. Hittar ni en bild som ni tycker om, så hör bara av er så ska jag nog kunna ta fram en förstoring till ett bra pris.

    Originalfilerna är riktigt stora, med bra täckning och detaljrikedom, så jag tror ingen kommer att bli besviken.

    PM:a mig om ni har några frågor.

    Mvh. Robert

  • cambo

    Medlem
    5 november, 2012 vid 16:59

    Varför kommer man inte åt dessa sjukt grymma bilder efter uppdateringen av Surfzone, vore grymt om ni kan fixa detta

  • jesper-b

    Medlem
    5 november, 2012 vid 18:12

    Varför ser jag inga bilder? Mac OS 10.6.8 med safari, om det nu spelar någon roll? /JB

  • challgren

    Medlem
    5 november, 2012 vid 21:39

    @Jesper B 702684 wrote:

    Varför ser jag inga bilder? Mac OS 10.6.8 med safari, om det nu spelar någon roll? /JB

    Vi jobbar på det. Det blev något knas när vi uppgraderade sajten.

  • claes6

    Medlem
    7 november, 2012 vid 12:06

    @Jesper B 702684 wrote:

    Varför ser jag inga bilder? Mac OS 10.6.8 med safari, om det nu spelar någon roll? /JB

    Skönt att höra att det var fler som hade problem… Blev lite orolig. Sitter på Mac OS 10.7.5 och Chrome.

  • frippe75

    Medlem
    10 november, 2012 vid 06:52

    @challgren 702699 wrote:

    Vi jobbar på det. Det blev något knas när vi uppgraderade sajten.

    Grymt med lite IT-knas. Den har jag inte sett på listan på jobbet över dåliga försvarstal 🙂
    Googlade lite snabbt för att hitta orginal-listan som är rätt kul om man inte har något bättre att läsa till morgonkaffet… Annars är frukosttipset att slice:a lite mango, blunda, sätta en 100-wattare mot ansiktet och brygga en kanna kaffe ala Maccadamia Nut Maui Roast och teleportera sig till andra sidan….

  • challgren

    Medlem
    10 november, 2012 vid 09:15

    @frippe75 703050 wrote:

    Grymt med lite IT-knas. Den har jag inte sett på listan på jobbet över dåliga försvarstal 🙂
    Googlade lite snabbt för att hitta orginal-listan som är rätt kul om man inte har något bättre att läsa till morgonkaffet… Annars är frukosttipset att slice:a lite mango, blunda, sätta en 100-wattare mot ansiktet och brygga en kanna kaffe ala Maccadamia Nut Maui Roast och teleportera sig till andra sidan….

    Ok…vi ändrar från lite till mycket knas. Skulle behöva lite Maccadamia nu…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Halmstad i Söndags…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.