Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Lundåkra

  • Bilder från Lundåkra

    Publicerad av lewold på 30 april, 2008 vid 15:57

    Soft dag i Lundåkra, åkte själv hela dagen så jag pallade inte fota något, men min bror tog några bilder. Det e jag och Ola Jakobsson som kör.

    Såg fint ut när Martin gick ut, får ta några bilder på Habo gänget nästa gång! Ni har ju blivit riktigt grymma! Själv har man ju inte kört något det senaste året, så det var med stor allt va riktigt sketchy….

    gh0st svarade 16 år sedan 11 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • mjersen

    Medlem
    30 april, 2008 vid 16:15

    vafain! jag missade er helt igår! gött att ni kommit igång igen!

  • skotten

    Medlem
    30 april, 2008 vid 18:37

    bajs-vatten…

  • blackadder

    Medlem
    30 april, 2008 vid 19:32

    @skotten 462154 wrote:

    bajs-vatten…

    Hehe… som Björkäng. Kallsuparna smakar funky värre.

  • sourra

    Medlem
    30 april, 2008 vid 19:55

    @Blackadder 462158 wrote:

    Hehe… som Björkäng. Kallsuparna smakar funky värre.

    Du, det smakar fan gåslever i jämförelse med TT… Goa bilder förresten. Vad är det för glugg ni kör med?

  • anr

    Medlem
    30 april, 2008 vid 22:52

    Klaga inte. Det va helt underbart i lundåkra idag. Hoppas på fler grymma dagar…

  • lewold

    Medlem
    30 april, 2008 vid 23:28

    @mjersen 462130 wrote:

    vafain! jag missade er helt igår! gött att ni kommit igång igen!

    Yes, nu är vi igång igen, de va riktigt gött att köra, men shit va man har att ta igen.

    Såg när du gick ut, såg riktigt fint ut, du laddar på bra nu!

    Inser att det kanske är dags att skaffa lite nya kites, mina North börjar bli lite till åren. Vad är det som gäller nu för tiden?

    Bilderna är tagna med en 10mm 2,8. De flesta i alla fall, en riktigt fin glugg, men det krävs att man bländar ner den lite för att det ska bli skarpt.

  • djevulen

    Medlem
    1 maj, 2008 vid 07:39

    @Lewold 462188 wrote:

    Yes, nu är vi igång igen, de va riktigt gött att köra, men shit va man har att ta igen.

    Såg när du gick ut, såg riktigt fint ut, du laddar på bra nu!

    Inser att det kanske är dags att skaffa lite nya kites, mina North börjar bli lite till åren. Vad är det som gäller nu för tiden?

    Bilderna är tagna med en 10mm 2,8. De flesta i alla fall, en riktigt fin glugg, men det krävs att man bländar ner den lite för att det ska bli skarpt.

    som jag ser det finns det bara två kitar som man kan inhandla,som skåning du är så e det slingshot som gäller,fuel för dig så klart.du har ju sjukt häng i hoppen,annars e det flexifoil man kan rekommendera,kolla med antingen Anders på http://www.lasurf.se/ eller robban på http://www.robsport.se/,,jag vet att Robban e på jakt efter team kille i skåne

    Mathias den skånska göteborgaren

  • sourra

    Medlem
    1 maj, 2008 vid 08:18

    @Lewold 462188 wrote:

    Inser att det kanske är dags att skaffa lite nya kites, mina North börjar bli lite till åren. Vad är det som gäller nu för tiden?

    Packa dig till Habo den 10 Maj så kommer det finnas allsköns kites att testa!

  • johanw

    Medlem
    1 maj, 2008 vid 09:36

    gött o höra att du fortfarande lever lewold.. kul ni e igång igen!!

  • nundy

    Medlem
    1 maj, 2008 vid 18:48

    @Lewold 462188 wrote:

    Inser att det kanske är dags att skaffa lite nya kites, mina North börjar bli lite till åren. Vad är det som gäller nu för tiden?

    Marcus! Vi kan byta quiver 🙂 Om du lovar att vårda de bättre än katla, cykeln som du “ärvde” mot en gravpenning.. hehe.

  • lewold

    Medlem
    2 maj, 2008 vid 07:00

    Yo Andreas!

    Katla, Ah… Saknar henne. Men vad kör du på nu?

  • pjoter

    Medlem
    2 maj, 2008 vid 13:12

    vänta en vecka med att köpa kites så får du testa en hel hög i habo. Fast jag vet ju att du kommer sluta med att välja en fet kite med flames på. 😉

  • mjersen

    Medlem
    2 maj, 2008 vid 13:36

    @skotten 462154 wrote:

    bajs-vatten…

    man kan leva med att vattnet smakar lite skumt när man kan köra utan huva hanskar o skor =)

  • gh0st

    Medlem
    3 maj, 2008 vid 07:26

    Ja fan vattnet var riktigt varmt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Lundåkra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.