Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boa Vista. Ta med eller hyra?

Taggad: ,

  • fjant

    Medlem
    18 december, 2018 vid 08:56

    Tjena,
    Jag har inget förslag, men berätta gärna om resan sedan. Själv sugen på att åka dit.
    Mackan

  • mexi_

    Medlem
    18 december, 2018 vid 10:31

    Ska till Sal i februari och tänkte hyra på plats.
    Blir bara en vecka och kanske 3-4 dagar på vattnet, då blir det nästan samma kostnad tänker jag.
    De verkade ha bra grejjor och så kan man vara lite mer flexibel och kanske köra lite våg-sup eller större grejjor om det inte blåser 5.0 🙂

    Är jag borta mer än en vecka brukar jag ta med egna prylar.

    //Fredrik

  • mrquality

    Medlem
    23 december, 2018 vid 14:18

    Jag är på El Medano sen september och kommer att vara här till Februari. Jag tänkte tar med mig mina utrustning hade tom köpt speciell bagage för att tar med allt men sist ändrade mig och jag hyr på plats. Det var en super bra idee pga jag:
    n1. sparar massa tid med transport och rigging av segel dvs mer tid på vatten
    n2. kan testa alla möjliga typer av segel och brädor
    n3. om jag skulle krascha något behöver jag inte lägga tid för att reparera själv eller någon som kan reparera (jag skaffade VVDS försäkring här)
    n4. lära jag känna folk/instruktörerna på TWS center och få tips och svar till alla mina frågor.
    n5. Det kan finnas risk under transport från ett land till ett annat att utrustning blir skadat .
    Så klart om man vill ha egna utrustning pga känns bekvämt det går att transportera.
    Lycka till och trevlig resa!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Boa Vista. Ta med eller hyra?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.