• swe-496

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:46

    @MacTS 424174 wrote:

    Formula..bah! Mattias-fäll ner pungen och landa!

    Ähh stick o knäpp av några strängar för bövelen…Din förbannande trälådespelare…

  • swe-496

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:49

    @Alexxx 424222 wrote:

    Ha ha! Formula! Ger ju en helt ny mening till ordet bryggseglare, kan ju lika gärna stå på en brygga med ett båtsegel!

    Jo men det är ju manligare än att stå och snyta sig i en liten näsduk som ni gör. Din falska svensk. Jag är gärna med och chippar in en peng för att Danmark ska ta över det där sjunkande träsket som kallas Skåne.

  • swe-496

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:50

    @kinetic 424188 wrote:

    Nja…De e faktiskt från tiden för det 30-åriga kriget…Apropå bollar så vet ju alla att Formula-seglare har “no balls”:grin:, o gällande skägget så utmanar jag dig i en 3 dagar lång skäggväxt-tävling:grin:

    Gällande skäggodlingen så är utmaningen antagen din förbannade fjunis….

  • swe-496

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:54

    @Alexxx 424228 wrote:

    Växjö! Var ligger de, kan inte hitta de på min skåne karta! antagligen e de nån lite byhålla i 08 land!

    Äh lär dig stava din sketna halvdansk. Det heter BYHÅLA vilket man skulle kalla hela Skåne för istället för landskap. En jävla gödselhög är vad det är.

  • jester

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 17:13

    Växjö är hålan man måste passera om man blir tvingad över till idoterna i den lilla staden innanför en ful j-vla ö. I den hålan finns det ett par herrar som roar sig med att muta sin sponsor till tävlingsvinster.

  • getwet

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 17:26

    @TSURF 424273 wrote:

    Speed Gubbarna ser ut som om dom inte Bajsat på Tio dagar!!! HA ha haaaa

    Det är därför vi är så djädra hårda fattar du väl ditt mök, prova själv och inte skit på tio dagar! Själv är du väl så djävla ful så morsan din grät när du föddes!

  • joth

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 17:43

    Herr “bliblöt” e de namnet taget för du är sängvätare?

    Och för övrigt anser jag att SUP är det fåningaste sedan Kiten uppfanns.

  • imported_macts

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 17:48

    @joth 424325 wrote:

    Och för övrigt anser jag att SUP är det fåningaste sedan Kiten uppfanns.

    ap, ap, ap..vänta lite nu. detta är en tråd för personliga påhopp. Det som du skrev där är ju helt sant och platsar därför inte här…

  • johanc

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 18:16

    @MacTS 424327 wrote:

    ap, ap, ap..vänta lite nu. detta är en tråd för personliga påhopp. Det som du skrev där är ju helt sant och platsar därför inte här…

    Amen va e de där för jävla mensvärksgnäll! Skitsnack e skitsnack, försök inte att göra det här till nån jävla metatråd nu bara, sån skit orkar jag fan inte med…

    🙁

    johanc

  • imported_macts

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 19:30

    @JohanC 424333 wrote:

    Amen va e de där för jävla mensvärksgnäll! Skitsnack e skitsnack, försök inte att göra det här till nån jävla metatråd nu bara, sån skit orkar jag fan inte med…

    🙁

    johanc

    vet inte riktigt vad metatråd betyder, men kul lät det….:)

  • rabbit

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 20:48

    @SWE 496 424289 wrote:


    Jag är gärna med och chippar in en peng för att Danmark ska ta över det där sjunkande träsket som kallas Skåne.

    Jag håller med. Träskhelvete!
    Allt söder om Dalälven är faan bara slem och raps!

    Vi borde atombomba eländet och bygga om det till parkeringsplats…

  • joth

    Medlem
    25 oktober, 2007 vid 05:28

    @rabbit 424375 wrote:

    Jag håller med. Träskhelvete!
    Allt söder om Dalälven är faan bara slem och raps!

    Vi borde atombomba eländet och bygga om det till parkeringsplats…

    Ääääää, sup ihjäl dig med ditt satans hembrända och när du är igång kör upp en stock snus i arslet och ta skoterfan och kör över alla likasinnade.

  • klang

    Medlem
    25 oktober, 2007 vid 06:39

    Utan skåne skulle ni svälta ihjäl era satans latmaskar, det ända ni kan producera där uppe i övre lappland är gran och gnäll!

    Nu får det vara nog, vi ses vi hallandsåsen, ta me en spade, nu ska här grävas. Övre lappland ska veck! Ingen jävla bro ska de vara heller… Arrggghhh…

  • kapten-k

    Medlem
    25 oktober, 2007 vid 06:52

    Nu får ni fan sluta hacka på skåne! jag heter dessutom Glenn fastän jag inte är nån dryg göteborgare!
    Som joth sa +1
    Vi ses vi åsen med spade, så kan ni ha alla sunkiga lapplandspots för er själva!

  • rabbit

    Medlem
    25 oktober, 2007 vid 08:33

    @joth 424419 wrote:

    kör upp en stock snus i arslet

    Det är precis vad din morsa bad om…

    Klang wrote:
    Utan skåne skulle ni svälta ihjäl era satans latmaskar

    Vi äter ändå inte erat jävla raps!

    Kapten K wrote:
    Vi ses vi åsen med spade, så kan ni ha alla sunkiga lapplandspots för er själva!

    Våra nya beräkningar visar att det inte blir någon parkeringsplats. Det blir en ny norrländsk sydkust med hyffsad fetch ifrån Europa…

    Dra åt helvete! era bortskämda jävlar!

    Man skulle kunna tro att ni var från Kristianstad hela bunten!
    (Sådär, då var det gjort. Jag har tagit till den värsta förolämpning jag känner till. Botten är nådd.)

Sida 8 av 15

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.