Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö idag söndag 26/10

  • phu

    Medlem
    26 oktober, 2008 vid 18:55

    Tack, kul med bilder!

  • jocla

    Medlem
    26 oktober, 2008 vid 19:48

    @JPS 511870 wrote:

    Sedan la sig vinden än mer och en del kuskade vidare med 6.0-7.0 (postar ett gäng sådana bilder snart också. Suddiga pga kondens på linsen??? Tog dem inifrån bilen.)

    Att kuska vidare hade vi inte mycket för, även med 7.0 var det kört. Vinden dök fort som man kan se av Björnens plot.

  • havstunga

    Medlem
    27 oktober, 2008 vid 10:57

    Fina bilder! Någon som ska till Dalarö i dag måndag? Ser ut att kunna bli fin segling där i dag! Drar dit om en stund! Vore trevligt med sällskap!
    /Erik :santa:

  • benx

    Medlem
    27 oktober, 2008 vid 18:27
    Havstunga;512103 wrote:
    Fina bilder! Någon som ska till Dalarö i dag måndag? Ser ut att kunna bli fin segling där i dag! Drar dit om en stund! Vore trevligt med sällskap!
    /Erik :santa:

    Hur var det vid Dalarö idag?(om du va där). Tänkte dra dit imorgon så ja va lite nyfiken att höra hur de va.. Såg ut som att de skulle va typ samma som idag.

    // Eric

  • havstunga

    Medlem
    27 oktober, 2008 vid 22:05

    Det va OK vind vid halv 2 tiden då jag kom dit, körde 7 kvm segel, 100 l bräda. Senare (ca halv 4) avtog vinden och det blev gupp-guppkörning så jag gav upp och åkte hem. De va en annan vindsmurfare + 2 kajtisar där i dag. Jag kan inte köra i morron tyvärr (känns lite som att man borde passa på innan det blir allt för kallt).

    /Erik :santa:

  • vindsokaren

    Medlem
    29 oktober, 2008 vid 21:41

    Körde 4.7 från 7:00-13:00 fullt tryck va så taggad att ja inte tog några bilder.
    7:00?? glömde ställa om klockan.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dalarö idag söndag 26/10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.