Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En SUP till Jul!

  • ctrlaltdelete

    Medlem
    17 december, 2008 vid 17:58

    Verkar vettigt att välja nått välrenomerat surfmärke. Den där KONA:n som visades på filmen verkade vara mer åka med vågen, men så var det ju en vindsurfbräda med segel. Såg Naish:s stora as i en film och det var mera surf i känslan. Ska bli intressant att kolla in nya KONA supen framöver. (Tror på deras prylar.)
    Nu ska jag googla fram en jävla massa surfföretag från Mats_O inlägget och kolla in deras plastbitar. Med mitt slöband tar det till i morron bitti, typ.

  • bohm

    Medlem
    17 december, 2008 vid 19:26

    Nån som vet någon sida där man visar steg-för-steg hur man installerar en mastskena?

  • doc

    Medlem
    17 december, 2008 vid 23:18

    Jag har en Naish 11’6 som av olika skäl inte blivit använd så mycket som jag hade tänkt. Softdeck, paddel och mastskena. Släng in ett bud vetja! Kanske jag släpper den billigt så här till jul.

  • kurtkomet

    Medlem
    18 december, 2008 vid 06:46

    @bohm 521536 wrote:

    Nån som vet någon sida där man visar steg-för-steg hur man installerar en mastskena?

    Denna kanske kan vara till hjälp

  • jesper_b

    Medlem
    18 december, 2008 vid 07:59

    Härligt med en SUP-tråd på konfen. Själv SUPar jag varje dag nu och kan bara intyga att de SUP-tbrädor som har surf snarare än vindsurfbakgrund rippar hårt. Har bytt ut min Kazuma mot en PSH och båda är extremt surfiga jämfört med det vindsurfingmärkestillverkande brädorna jag provat. Nu har jag inte provat alla, men ändå… Min PSH är sååååå skön att jag nog inte skulle kunna tänka mig att köra på något annat märke, i vart fall inte utan ordentliga provturer först. kolla in http://www.standupzone.com för länkar till alla tillverkare. Hur får man tag på alla de där då? Skicka efter ett gäng (gå samman) eller ännu bättre; åk och hämta!

    /JB

  • mats_o

    Medlem
    18 december, 2008 vid 08:10

    @Jesper_B 521596 wrote:

    Härligt med en SUP-tråd på konfen. Själv SUPar jag varje dag nu och kan bara intyga att de SUP-tbrädor som har surf snarare än vindsurfbakgrund rippar hårt. Har bytt ut min Kazuma mot en PSH och båda är extremt surfiga jämfört med det vindsurfingmärkestillverkande brädorna jag provat. Nu har jag inte provat alla, men ändå… Min PSH är sååååå skön att jag nog inte skulle kunna tänka mig att köra på något annat märke, i vart fall inte utan ordentliga provturer först. kolla in http://www.standupzone.com för länkar till alla tillverkare. Hur får man tag på alla de där då? Skicka efter ett gäng (gå samman) eller ännu bättre; åk och hämta!

    /JB

    Göööt!! Vilken blev det, 9,6 Ripper?? Guuuud vad jag vill va i Kuau kl 7 imorrn bitti för ett morgonsup…

  • jesper_b

    Medlem
    18 december, 2008 vid 23:30

    Det blev det och jag var där. Ska ner igen efter lunch och lovar plocka en våg för dig! Om nu traden inte blir för stark, då blir det v-surf Hookipa. Föresten gick finalen i surftjejernas världskupp just av stapeln på Hookipa. Ditflyttad från Honolua pga för små vågor. Rippade järnet och var kul att se trots småskvätt. Video mm fins på billabonghemsidan.

    /JB

    @Mats_O 521599 wrote:

    Göööt!! Vilken blev det, 9,6 Ripper?? Guuuud vad jag vill va i Kuau kl 7 imorrn bitti för ett morgonsup…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En SUP till Jul!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.