Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies En till nybörjare behöver hjälp…

  • pjoter

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 14:26

    fast falafel ÄR godare än både kebab å hamburgare. sen e de vegetariskt också. Hade ni bott i en mångkulturell stad där en falafel kostar 15kr hade ni också insett dess överlägsenhet gentemot andra mindre prisvärda alternativ.

  • milkman

    Medlem
    7 mars, 2009 vid 20:31

    Jag tycker fanboys ska uttala sig om sina saker och lämna andras utanför, om man inte på allvar vågar sig på en jämförelse.

  • surfstore-se

    Medlem
    9 mars, 2009 vid 10:37

    @Milkman 533946 wrote:

    Jag tycker fanboys ska uttala sig om sina saker och lämna andras utanför, om man inte på allvar vågar sig på en jämförelse.

    Lev som du lär gosse.

  • viktor-gbg

    Medlem
    12 mars, 2009 vid 22:52

    hej kaj,
    Jag har min egen uppfattning om det jag testat och det är detta jag delar med mig av. take it or leave it 😉
    Kul att du skriver så känslosamt visar att du gett det stor eftertanke.

    Det finns dem i världen som blir nöjda bara de får höra en fantastisk sång, å andra sidan finns dem som aldrig blir nöjda. 😀

  • surfmc

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 19:44

    @pjoter 533892 wrote:

    fast falafel ÄR godare än både kebab å hamburgare. sen e de vegetariskt också. Hade ni bott i en mångkulturell stad där en falafel kostar 15kr hade ni också insett dess överlägsenhet gentemot andra mindre prisvärda alternativ.

    Det är fel att generalisera när det gäller en så differentierad rätt som kebab!

    Bandkebaben som man stöter på i olika delar av landet är långt ifrån lika god som den sågade och efterstekta grymma kebab som serveras här i Varberg på diverse ställen!

    En Boro från Campino efter surfet slår det mesta! (Pizza med skinka, kebab, annanas, lök och isbergssallad med valfri sås).

    Falafel har jag ej testat, jag ska ge ett utlåtande efter att även denna rätt finns på min testlista.

    (Obs jag har ingen koppling till Campino, bara en fan av deras kebab.)

    Kebab på er!

  • skotten

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 11:16

    @Milkman 533698 wrote:

    Föresten kan du lita på mig! Jag importerar Nobile och UG och hjälper ju bara till på Nybörjarforumet.

    Jens you are shameless.. lol hunting down the noobies like that haha…

    I liked last years thorn, but, I have to be honest and say it couldnt take much of a beating in the rocks. I havent seen Jens ride…. let alone anything except what he sells, so I cant say I totally agree with his judgement though :S

    Buy Naish.. ignore kebabs and burgers, there is a man in Varberg putting the “falle” in Falafal, a true surfer, no bullshit. Just Love.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies En till nybörjare behöver hjälp…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.