Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM från idag

  • johanw

    Medlem
    22 december, 2008 vid 18:12

    fint sam

  • above_the_law

    Medlem
    22 december, 2008 vid 19:01

    Snyggt Sam och övriga åkare!

    Såg bröderna H i ögonvrån när jag blåste ner till A-bay och förbannade att jag var inte kunde åka med…
    Men frågan är om ni inte gick över bron efter vatten ;-), för viken visade sig verkligen från sin rätta sida och våghöjden i mitten av viken var nog banne mig högre än vad som framkom på filmen från D.

    Dock skulle det ha varit roligt att varit med “The Posse” i D ändå. Alltid gott när man är några som pushar varandra.
    Snyggt kört och God Jul!

  • wakenils

    Medlem
    22 december, 2008 vid 19:25

    ser gött ut!
    grymt med filmleverans samma dag, så ska det vara även om sourra försöker motverka det med sin filmtävling =) (som jag iofs tycker är ett bra initiativ!)

  • anr

    Medlem
    22 december, 2008 vid 20:26

    Tjusigt! Vi hade oxå grymma vågor i skälderviken idag.

  • mat

    Medlem
    22 december, 2008 vid 20:31

    🙂 gött Sam! Definitivt inte bästa dag i Dalen men däremot några timmar timmar tidigare…några mil därifrån… innan vinden vred till NV… var det största dag jag har sett i Sverige!!!! Helt galet STORT!!!!!

    tyvärr får ni vänta för bilderna ;-)… i NSM #4…

  • above_the_law

    Medlem
    22 december, 2008 vid 20:32
    WakeNils;522434 wrote:
    ser gött ut!
    grymt med filmleverans samma dag, så ska det vara även om sourra försöker motverka det med sin filmtävling =) (som jag iofs tycker är ett bra initiativ!)

    Där sa du nåt!
    Håller helt med att det blir ett dilemma på något sätt. Skitkul med filmtävling och ffa festen för visnninge, ha! MEN det motverkar ju att det kommer ut bra skit när det fortfarande har nyhetsvärde. Man suktar ju jämt efter lite bilder eller film från dagens session för att liksom förlänga njutningen och kanske hitta lite förbättringspunkter… Hmm…

  • above_the_law

    Medlem
    22 december, 2008 vid 20:36
    Mat;522445 wrote:
    🙂 gött Sam! Definitivt inte bästa dag i Dalen men däremot några timmar timmar tidigare…några mil därifrån… innan vinden vred till NV… var det största dag jag har sett i Sverige!!!! Helt galet STORT!!!!!

    tyvärr får ni vänta för bilderna ;-)… i NSM #4…

    He he!
    Vem är det som blir tumlad Mat?
    Secret eller kan du ge ledtråd om spoten?
    Ser fram emot fler foton i nästa eminenta Nordic Surfers Mag…

  • mat

    Medlem
    22 december, 2008 vid 20:44

    @above_the_law 522450 wrote:

    He he!
    Vem är det som blir tumlad Mat?
    Secret eller kan du ge ledtråd om spoten?
    Ser fram emot fler foton i nästa eminenta Nordic Surfers Mag…

    Såg en hel del wipe out idag och två brädor som gick sönder! Det var verkligen stora feta set ibland!!!!

  • yann

    Medlem
    22 december, 2008 vid 22:12

    Snyggt Sam! 😀

    När jag kom hem så kom jag på att jag glömde min strappade vågbräda på stranden så det var bara att vända och hämta den igen! Blev nog runt 70 mil idag… Dessutom så gick lite prylar sönder:

    Bröt lilltån ,edit:verkar vara en stukning för ni känns det lite bättre 🙂
    Dingade nosen
    Körde sönder en fenbox
    Gjorde sönder min vattensäck

    Har haft lite för många trassliga dagar det senaste. Nästa gång det går av så får det bli gammel hederlig vågsurf tror jag.

  • sourra

    Medlem
    22 december, 2008 vid 22:28

    @above_the_law 522447 wrote:

    Där sa du nåt!
    Håller helt med att det blir ett dilemma på något sätt. Skitkul med filmtävling och ffa festen för visnninge, ha! MEN det motverkar ju att det kommer ut bra skit när det fortfarande har nyhetsvärde. Man suktar ju jämt efter lite bilder eller film från dagens session för att liksom förlänga njutningen och kanske hitta lite förbättringspunkter… Hmm…

    Men det uppmuntrar ju folk att lägga lite extra möda på sina produktioner. Det ska bli kul att se vad folk kan hitta på när de har ett par månader på sig att klippa när Sam kan slänga ihop detta på mindre än ett dygn. Jäkligt gött och se med sköna vinklar från höjden.

  • mat

    Medlem
    22 december, 2008 vid 22:30

    @Yann 522496 wrote:

    Snyggt Sam! 😀

    När jag kom hem så kom jag på att jag glömde min strappade vågbräda på stranden så det var bara att vända och hämta den igen! Blev nog runt 70 mil idag… Dessutom så gick lite prylar sönder:

    Bröt lilltån
    Dingade nosen
    Körde sönder en fenbox
    Gjorde sönder min vattensäck

    Har haft lite för många trassliga dagar det senaste. Nästa gång det går av så får det bli gammel hederlig vågsurf tror jag.

    holy shit mannen! vilken otur! får nästan lite dålig samvete att jag tipsade La vallée 🙁 Trodde verkligen att det skulle bli bättre där…

  • yann

    Medlem
    22 december, 2008 vid 22:43

    Äh, ångrar ändå inte även om förhållandena kunde vart bättre. Nu får jag bara hoppas tån hinner läka till den 31 dec innan det blir snökite. Tur i oturen att det är stiltje ett tag nu.

  • samhansson

    Medlem
    22 december, 2008 vid 22:45

    @Yann 522496 wrote:

    Snyggt Sam! 😀

    När jag kom hem så kom jag på att jag glömde min strappade vågbräda på stranden så det var bara att vända och hämta den igen! Blev nog runt 70 mil idag… Dessutom så gick lite prylar sönder:

    Bröt lilltån
    Dingade nosen
    Körde sönder en fenbox
    Gjorde sönder min vattensäck

    Har haft lite för många trassliga dagar det senaste. Nästa gång det går av så får det bli gammel hederlig vågsurf tror jag.

    menvafan, du skulle ringt så hade jag kunnat plocka upp den. Jaja nått skit var det som bråkade med oss idag, brukar va vassare.

  • yann

    Medlem
    22 december, 2008 vid 22:47

    Jo tänkte på det men du vet jag ville inte störa i julfriden 🙂

  • nic

    Medlem
    22 december, 2008 vid 23:00

    @SamHansson 522501 wrote:

    menvafan, du skulle ringt så hade jag kunnat plocka upp den. Jaja nått skit var det som bråkade med oss idag, brukar va vassare.

    Snyggt klippt sam. verkligen. Å snabbt gillar vi.
    Jag var också helt lost. Glömde vilken säsong det var. Började gå i utan varken vantar eller att zippa igen våtdräkten. Tog ett tag dessutom innan jag fattade att det inte bara var jag utan att det var byigaste dagen på året.

    Sanslöst att du glömde brädan yann. Jag frågade ju dig om det inte låg kvar något när vi åkte, hehe… jag var helt slut när jag kom hem. Hade inte klarat köra den vändan igen. Inte din dag.

    nic

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM från idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.