Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fin bild – längtar dit!

  • dragenrof

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 12:43
    NLC;493096 wrote:
    NP verkar till 2009 hotta upp sig i konkurransen om fula segeldesigner/färgkombos, vad sägs om valet av spygrönt, vägverksorange och en milt sagt mer saturerad variant av tant Gredelins klänning på nästa års Combat?

    Tur man hann köpa den havsturkosa 2008’an då 😀

  • dr-masse

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 12:50

    @surfslusken 493121 wrote:

    Hmmm…tack för att du ansränger dej så. Men du får nog ta o uppgradera din svartvita gamla elektronkanon för varken mönster eller färg stämmer nå vidare me den så otroligt vackra Ibanez JEM77BFL (där BFL står för Blue Flower), kanske en Hot Fire BFL eller en Fanatic Allwave 82 BFL är va världen behöver!

    Ha, du är i form idag! 😀

    Kona funkar ju till allt, då borde den väl även duga som gura?

  • svenne

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 13:34
    surfslusken;493104 wrote:
    Näe, kom in i 2000-talet. De bruna kring de rosa försvann i och med att europa importerade anal bleachen från sydamerika!

    Där ser du! Det gör Bruno rosa. Så rosa ÄR det nya bruna!

  • mexi_

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 14:25

    f-n nu får det komma vind snart….:-)

  • dragenrof

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 14:49

    Det bruna kring de rosa är ju svart.

  • surfslusken

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 14:52

    @Dragenrof 493166 wrote:

    Det bruna kring de rosa är ju svart.

    Då e de nog dax o vaska rökan!

  • dragenrof

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 14:57
    surfslusken;493167 wrote:
    Då e de nog dax o vaska rökan!

    Efter några veckor med salt mellan skinkorna kan det nog lätt bli så…

  • mexi_

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 15:07
    Svenne;493138 wrote:
    Där ser du! Det gör Bruno rosa. Så rosa ÄR det nya bruna!

    Är det den här du menar:
    http://www.brunorosa.co.za/other-photography.php

    I så fall längtar jag dit, det var ju ett helt år sedan!

  • frippe75

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 15:14

    Vad fan…. Finns det inte ett forum på hot.com där ni sektmedlemmar kan hålla till.???

    Här diskuterar vi icke-vinds-prognoser och väjningsregler för drakar!!

  • rrd

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 15:58

    Men jag som precis sålt (300 kr) mitt 2010-proto…

    …så fel…

    Design- o färgtrender är kanske som klockan, absolut rätt två gånger per dygn.

    För övrigt har jag bytt till blåa 2009or och i mitten av nästa vecka ser vinden ut att komma tillbaka (ni seglade väl igår?)

  • oaxen

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 17:59

    @Oscar 493058 wrote:

    Gul t-shirt och gröna byxor är visst på gång igen så Hot kanske blir superhot igen…för mig har HOT alltid känts lite OF vad gäller designen…speciellt Smack och Crossfire har ju dom fulaste färgkombinationerna i segelvärlden. Smack 2009 tex…rosa!! [IMG]http://www.hotsailsmaui.com/blog/uploaded_images/3.8-Smack-782820.JPG[/IMG]

    Nu kommer Oåxen säkert säga att jag tycker Mistrals Twinzer är snygg men det är den…. 🙂

    Naish -09…hur snygga är dom inte!!

    e80e72aeaf.jpg

    Inte så lite motsägelsefullt: Mistrals twinzer är skitsnygg, men segelversionen á lá Smack är ful. Slog du i huvudet igårkväll Oscar?

    : )

  • blandsvamp

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 18:06

    färgmatchning:

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=18134&stc=1&thumb=1&d=1148482960[/IMG]

  • surfslusken

    Medlem
    22 augusti, 2008 vid 18:12

    @blandsvamp 493205 wrote:

    färgmatchning:

    Ja, färgen matchar bra till gröngölings stilen med underhandsgrepp i vågridning!

  • jesper_b

    Medlem
    23 augusti, 2008 vid 16:43

    Va f-n slusk, har jag blivit din nya frippe? Du är ju på allt som går att hugga på. Kan hålla med om att den fantastiskt fina gröna färgen i vattnet och mitt kit är grymt synkade färgmässigt, men att underhandsgrepp skulle vara gröngölingsmässigt. Förra gången du högg på det tror jag du kallade det old-school, vilket jag tycker är grymmecoolt.

    Dags för en fin torödag försten. De här bilderna får mig att längta lika mycket efter det som till Maui.

    /JB

  • surfslusken

    Medlem
    24 augusti, 2008 vid 03:12

    @Jesper_B 493404 wrote:

    Va f-n slusk, har jag blivit din nya frippe? Du är ju på allt som går att hugga på. Kan hålla med om att den fantastiskt fina gröna färgen i vattnet och mitt kit är grymt synkade färgmässigt, men att underhandsgrepp skulle vara gröngölingsmässigt. Förra gången du högg på det tror jag du kallade det old-school, vilket jag tycker är grymmecoolt.

    Dags för en fin torödag försten. De här bilderna får mig att längta lika mycket efter det som till Maui.

    /JB

    Jo men Jesper. När nåt kallas “old-school” så är de tvär töntigt/tomtigt i MÅNGA år innan de blir de minsta coolt. Te x som Uffe Larssons ormskinnsboots, feta Mercor,vita skinnsoffor osv. Så din underhands vågridning kommer va missförstådd o pajas stämplad i minst 20år till! Den kommer säkert att bli klassad som “grymmecool” samtidigt som att de blir jätte häftigt att ha Wrangler jeans, ormskinns cowboyboots,neonfärgade segel/brädor mm igen. Vilket, TACK O LOV lär dröja nåt decenium till!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fin bild – längtar dit!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.