Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flexifoil i skallen

  • larssa

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 18:09

    CooperVickis vs henkeman70
    😉 2 – 1

  • patrikol

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 18:17

    @Eddie 399730 wrote:

    Pallar inte läsa allt… men nu är fan Steffo kul!
    Mer sånt här!

    Tur att man inte kitear i Göteborg!

    Nere i Habo så är vi alla kompisar och har ringlekar tillsammans när det inte blåser!

  • zo0

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 19:04

    Här är filmen kolla nog 😀
    http://www.youtube.com/watch?v=BzFnVZQ6E5M

  • zo0

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 19:08

    oj.. läser det ni alla skriver och.. ingen är sur eller skadad efter det som hände! Detta inlägget var mer på skämt även fast det hände.. och det roliga var ju att vi fick med hela alltet på film xD

  • vallevall

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 19:15

    haha han vet ju vart telezoom knappen sitter iaf 😉

  • zo0

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 19:31

    @vallevall 399880 wrote:

    haha han vet ju vart telezoom knappen sitter iaf 😉

    ja han är ju inte den bästa med kameran xD

  • luuddee

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 21:18

    vafan det spelar väl itne nån jevla roll om det är någon nybörjare eller nån som har hållt på länge och kan hantera kiten på rätt sätt. e det en nybörjare får man väl fan flytta lite på sig eller acceptera att man får kiten i huvet. men vafan jag har lyckats smacka min kite i huvet på ett par inte med mening. men ena gången gick kiten sönder och andra gången så fick jag leashen runt bommen.. så om du inte kan ta risken att man får en kite på sig n’r man är ute så kanske man bör hålla sig undan elelr spela bridge eller nått

  • mackan

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 21:35

    @patrikol 399852 wrote:

    Tur att man inte kitear i Göteborg!

    Nere i Habo så är vi alla kompisar och har ringlekar tillsammans när det inte blåser!

    haha, sanning med modifikation det där. jag bad en dryg jävel dra åt helvete och meddelade tydligt att han inte var önskad framöver i Habo eller på något annat kitespot. verkar som han förstod vad jag menade. har inte sett honom sen dess..

  • dabban

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 22:09
    zo0;399874 wrote:
    Här är filmen kolla nog 😀
    http://www.youtube.com/watch?v=BzFnVZQ6E5M

    Det där kunde slutat riktigt illa asså … Tur allt gick bra !

  • psychonauten

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 22:54

    @Luuddee 399928 wrote:

    vafan det spelar väl itne nån jevla roll om det är någon nybörjare eller nån som har hållt på länge och kan hantera kiten på rätt sätt. e det en nybörjare får man väl fan flytta lite på sig eller acceptera att man får kiten i huvet. men vafan jag har lyckats smacka min kite i huvet på ett par inte med mening. men ena gången gick kiten sönder och andra gången så fick jag leashen runt bommen.. så om du inte kan ta risken att man får en kite på sig n’r man är ute så kanske man bör hålla sig undan elelr spela bridge eller nått

    Precis. SKa vi börja hänga ut folk som råkat köra köra på nån av misstag i trafiken med? Så att dom får skämmas för all framtid? Å så att deras barn och familjer kan få skämmas lite också?

    Skärpning nu för fan. TÄnk på vad ni hålle rpå med, när ni själva råkar göra en miss så är ni nog inte så jävla kaxiga längre.. grrr…

  • psychonauten

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 23:00

    @henkeman70 399714 wrote:

    jag är övertygad om att det inte var meningen att sätt kiten i någons huvud. Men det faktum att det hände vittnar om bristande kunskap i säkerhet.

    Helt jävla ofattbart vad skit det pratas.

    Du har inte en jävla aning om vad som vittnar om vad och om det var Aaron hadlow själv som satte kiten i marken.

    Det enda det vittnar omär att han fick kiten på sig.
    INGET mer.

    Men visst det går utmärkt att göra en höna av en fjäder, bara man är tillräckligt duktig på att babbla och skriva fina ord i rätt följd så låter det sannolikt trovärdigt.. eller hur ?

    ibland undrar jag om merparten av dom som hänger här är nåt slags avskrap av av kitesocieteten?

    Helt ärligt.. kan det inte vara så? Måste ju vara nån mer än jag som har tänkt den tanken..

  • sourra

    Medlem
    24 juli, 2007 vid 23:12

    Säga vad man vill om vem som ska stå var men det verkar ju inte vara någon som är framme och kollar så att palten med kameran är ok. Käääässt.

  • coopervickis

    Medlem
    25 juli, 2007 vid 00:04
    sourra;399953 wrote:
    Säga vad man vill om vem som ska stå var men det verkar ju inte vara någon som är framme och kollar så att palten med kameran är ok. Käääässt.

    Aa precis!!
    Men precis som alla andra verkar du ju också ge fullständigt fan i om han överlevde eller inte så va fan gnäller du om?

  • hattfan

    Medlem
    25 juli, 2007 vid 04:55

    Nu kanske det är jag som har sovit för lite, men jag ser ju fan ingenting på filmen :smirk: lillkillen verkar ju vara okej iaf. Alla glada, alla lyckliga, happy days!

  • eddie

    Medlem
    25 juli, 2007 vid 05:45
    Luuddee;399928 wrote:
    vafan det spelar väl itne nån jevla roll om det är någon nybörjare eller nån som har hållt på länge och kan hantera kiten på rätt sätt. e det en nybörjare får man väl fan flytta lite på sig eller acceptera att man får kiten i huvet. men vafan jag har lyckats smacka min kite i huvet på ett par inte med mening. men ena gången gick kiten sönder och andra gången så fick jag leashen runt bommen.. så om du inte kan ta risken att man får en kite på sig n’r man är ute så kanske man bör hålla sig undan elelr spela bridge eller nått

    Helt rätt!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flexifoil i skallen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.