Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Första provkörningen av Naish Helix

  • patrikol

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 17:01

    Stellan och Lidde får snart ner några Helix 9 kvm till Skåne så då går det att prova dessa även i Skåne.

  • surfmc

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 19:40

    @rusiak 406069 wrote:

    Naj naj naj, var inte Alex som stod för pumperiet! Falle pumpa’n litta hårdare åt efter att hilding himself kört den. Ger lite mer info later, mitt i städningen nu (tjejen har stuckit 😉 )

    Fick du en go session?

    //eylex

    Här är du mannen, mitt objektiv tillåter inte fotning på alltför långt håll så det blev inte så många bilder + att jag var ivrig att komma ut själv……….

  • adde

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 19:47

    @rusiak 406069 wrote:

    Naj naj naj, var inte Alex som stod för pumperiet! Falle pumpa’n litta hårdare åt efter att hilding himself kört den. Ger lite mer info later, mitt i städningen nu (tjejen har stuckit 😉 )

    Fick du en go session?

    //eylex

    ska du bränna lakanen nu eller?

  • sourra

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:13

    @rusiak 406069 wrote:

    Naj naj naj, var inte Alex som stod för pumperiet! Falle pumpa’n litta hårdare åt efter att hilding himself kört den. Ger lite mer info later, mitt i städningen nu (tjejen har stuckit 😉 )

    Fick du en go session?

    //eylex

    Fuck yes, det var riktigt bra. Jag och Surf MC körde en bit efter solen gått och lagt sig. Idag var det dock mindre bra. Jag och Che Riff satt i askim och glodde på flaggor en dryg timme. Jävla DMI…

  • tomw

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:18

    20m linor, vilken skit somhelst blir snabb svängd.

  • sourra

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:39

    @TomW 406156 wrote:

    20m linor, vilken skit somhelst blir snabb svängd.

    Men om den är snabbare än en shockwave som också har 20m så måste den väl räknas som snabb?

  • rusiak

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 21:19

    @adde 406139 wrote:

    ska du bränna lakanen nu eller?

    All done my friend, all done…

    Kommer du ner till Wave Classic i år? Ska jag ställa fram hinken?

  • adde

    Medlem
    16 augusti, 2007 vid 21:24

    @rusiak 406191 wrote:

    All done my friend, all done…

    Kommer du ner till Wave Classic i år? Ska jag ställa fram hinken?

    Självklart!

    början bli gammal och senil så det kanske är dags för eleven att visa läraren hur man gör?

  • svinet

    Medlem
    17 augusti, 2007 vid 07:01

    @adde 406199 wrote:

    Självklart!

    början bli gammal och senil så det kanske är dags för eleven att visa läraren hur man gör?

    Fan grabbar jag e på! Hinkfylla blir det lite av ny för tiden!

  • cdaa

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 12:33

    Film med Helix, Alliance och Torch 2008
    http://www.kiteloop.nl/movies/naish_helix.wmv

  • skotten

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 12:41

    hmm, After seeing the kite flying on youtube and stuff, I am not convinced it is everything that Naish is claiming that it is. It would suck if the kite didnt perform better than some kites already out there Eg. Rippehr, Waroo Pro, Vegas and was just hype over a fancy shape.

    I really really want this kite to bring something new to the table, I am just not sure that it does.

  • haze

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 13:43

    Fick mina idag. Hade upp min 12:a. Frånlandsvind och man är feg 😉

  • sourra

    Medlem
    20 augusti, 2007 vid 14:36

    I’m eager to try it out, I just haven’t had the opportunity yet. According to Jezaja there’s no shortage of huge air potential. “När jag hoppade med den blev Falle, som åkte framför, liten ungefär som när man står uppe på en byggnad och kollar ned.” The fact that Naish has 4 out of 5 models with the new Sigma Shape, they gotta be really confident that it is the bomb.

    @skotten 407146 wrote:

    hmm, After seeing the kite flying on youtube and stuff, I am not convinced it is everything that Naish is claiming that it is. It would suck if the kite didnt perform better than some kites already out there Eg. Rippehr, Waroo Pro, Vegas and was just hype over a fancy shape.

    I really really want this kite to bring something new to the table, I am just not sure that it does.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Första provkörningen av Naish Helix

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.