Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro Hero 3

  • brange

    Medlem
    17 oktober, 2012 vid 07:14

    Spännande, 30 sec nu:)

    Black edition ser inte helt fel ut, med 1080p60hz. Och även 4k, dock enbart i 12/15fps.
    Inbyggt wifi skadar inte heller:)

  • ohls3

    Medlem
    17 oktober, 2012 vid 08:10

    …och jag som ska till usa om 1v!
    hoppas de finns kvar så inte allt säljer slut!

  • styret

    Medlem
    17 oktober, 2012 vid 15:29

    linsen ser fortfarande ut att vara i klass med mina sovjetiska kompaktkameror.

  • dude

    Medlem
    17 oktober, 2012 vid 17:40

    Styret, nu får du förklara vad du menar. Påstår du att du tror att den har dålig bild? Eller är du bara en leicasnobb? 😉

  • raggarn

    Medlem
    17 oktober, 2012 vid 18:13

    http://www.gopro.com/
    fy fan va gött…..nu fick jag uppleva hur det är i “tuben” ….utan att riskera en “Keala Kennely faceplant”…
    jjjjiiiiiiahhhhhhoooouuuuuuuuuuuuuu………….!!!!!

  • styret

    Medlem
    18 oktober, 2012 vid 00:28

    det jag menar är att Gopro har dålig optik. Dom spelar fullt ut på videons motsvarighet till stillbildsfotots megapixelrace. HD och fps.
    Kolla på filmen med fokus på bildkvalitet, inte fräcka dollyåkningar och annorlunda vinklar. Kolla på detaljer, i trän och surfbrädorna som dom åker förbi med kameran en gång.
    Jag tycker det är synd. Dom gör ju en bra produkt i övrigt och är grymma på marknadsföring. Dom borde kosta på sig att slänga på lite kvalitetsglas. Men å andra sidan så behöver dom inte. Folk köper ju att det skulle vara kvalitet rätt av bara för att det är hög upplösning på kameran.

    deras marknadsföring pekar ju också mot att dom inte bryr sig så mycket om optiken, som väl borde vara primärt om man bryr sig om bildkvalitet. Dom nämner ju inte optikens kvalitet en enda gång. Det borde ju betyda att den inte är tillräckligt bra för att ha som försäljningargument.

    Sony har slängt på Carl Zeissoptik på sin actioncam och det syns verkligen skillnad tycker jag.

    leicasnobb? jag sa ju att jag har ryska kompakter….

    Men filmen är jävligt bra och inspirerande iallafall. kajakdroppet vid 3.16 är sick!

  • malteaserr

    Medlem
    18 oktober, 2012 vid 17:01

    När släpps den i Sverige? Om man köper i USA är det inte annat format eller nåt sånt tjorv?

  • tim-eriksson

    Medlem
    18 oktober, 2012 vid 17:37

    Slutet av november kommer Black Edition, De andra två finns i butik på måndag.

  • rickard_nr1

    Medlem
    18 oktober, 2012 vid 17:40

    gruppköp från nån utländsk hade vart naajs:D dollarn e trevligt låg..

  • malteaserr

    Medlem
    18 oktober, 2012 vid 18:01
    Tim.Eriksson;701369 wrote:
    Slutet av november kommer Black Edition, De andra två finns i butik på måndag.

    Ohhh nice, jag kommer vara i USA fram till slutet av november. Undra om man skall köpa där eller här…hmm

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GoPro Hero 3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.