Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GWC Klubbstugan! söndag… Se Hit!

Taggad: ,

  • GWC Klubbstugan! söndag… Se Hit!

    Publicerad av danneman på 30 september, 2012 vid 14:28

    Dräkter och skor i klubbstugan!
    Efter att glömt min våtdräkt “NPX med blåa armar” och skor sist jag var i fiskebäck så fann jag min dräkt och skor blöta idag Söndag eftermiddag. Jag hoppas personen ifråga tar kontakt med mig på grund av att den har spruckit i limningen och dragkedje låset är trasigt. skorna kan jag leva med att dom är trasiga. 😡

    Om någon av nybörjarna har sett vem som använt dräkten meddela gärna mig i så fall.

    Telefon 0707 63 25 34

    mangew svarade 11 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • danneman

    Medlem
    3 oktober, 2012 vid 12:40

    Efter lite meck så var dragkedjan fixad. sjukt dåligt att personen inte vågat stå för vad den gjort 🙁 NU blir det surf i dag satan va gott. over and out…

  • mangew

    Medlem
    3 oktober, 2012 vid 13:18

    Kan bara meddela att lunchsurfen i Fisken satt som en smäck. Mycket tryck i 4.8:an så det är numera svårt att kanppa påa tangenterna, men vad gör det. SSO i Fisken är inte illa kan jag konstatera 🙂

    Kör hårt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GWC Klubbstugan! söndag… Se Hit!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.