• stewen

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 07:02

    Syns där! 🙂
    Vi kommer bo stuga ifrån måndag till söndag. Hoppas nu att prognosen ändras till det bättre! Nu ser det sunkigt ut som fan. Åtminstonde i början av veckan.

  • styret

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 07:58

    utan att ha kolla prog för mycket så verkar det ha brisat på bra. lite vind på morgonen och mycket på eftermiddagen.

    jag tror det är alldeles för tidigt att tolka prognoserna för nästa helg redan.
    just det, nästa helg, IDAG ÄR DET FREDAG! helvete vad gött. skål mina vänner, nästa helg ska vi skåla ihop!

  • imported_macts

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 07:59
    styret;546907 wrote:
    utan att ha kolla prog för mycket så verkar det ha brisat på bra. lite vind på morgonen och mycket på eftermiddagen.

    jag tror det är alldeles för tidigt att tolka prognoserna för nästa helg redan.
    just det, nästa helg, IDAG ÄR DET FREDAG! helvete vad gött. skål mina vänner, nästa helg ska vi skåla ihop!

    nej, nej Styret….vi ska ju idrotta ihop…..

  • lukasw

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 12:23

    Hoppas att vinder håller i sig, kollar på owc.nu verje dag och det blåser :):):), bara att det blåser mer nästa vecka:grin::grin:

    LukasW

  • speedkenta

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 15:21
    Enlight;546894 wrote:
    Har haft koll på owc.nu senaste två veckorna och håller med att det känns som om det har varit helt OK segling i stort sett varje dag.
    Det jag dock missade var att kolla hur prognosen var för dessa två veckor.
    Någon som vet?
    Hade de prognostiserat 3-4 m/s de sista två veckorna oxå?

    Vi åker självklart ner inatt ändå, vi har ju hyrt stuga! =)

    Efter alla år har ni inte lärt er att prognoser för haga utfärdar jag
    Inte en massa djävla amatörer.
    Idag skulle det var ostligt på eftermiddan och vafalls det blev en nordlig sjöbris på10m/s
    SKIT I PROGNOSER NÄR DET GÄLLER HAGA
    DMI, HALO,AL Quida och vad det nu heter dom kan inte utfärda prognoser för Haga Park

  • simme

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 20:24

    Vi ställer upp med en ståtlig uppställning på 40pers från Coconutsurfers!
    Det ska firas femårsjubileum för denna underdog till surfklubb som bara växer och växer.
    Första gången vi bokat in Kristi fliygarehelgen, och jag är övertygad om att alla våra förstagångsbesökare kommer få redig inspiration av allt folk och hur stor surfingen har blivit.

    Ses på torsdag, längtar så in i!

  • marangen

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 20:58
    simme;547027 wrote:
    Vi ställer upp med en ståtlig uppställning på 40pers från Coconutsurfers!
    Det ska firas femårsjubileum för denna underdog till surfklubb som bara växer och växer.
    Första gången vi bokat in Kristi fliygarehelgen, och jag är övertygad om att alla våra förstagångsbesökare kommer få redig inspiration av allt folk och hur stor surfingen har blivit.

    Ses på torsdag, längtar så in i!

    Tjena sulan!
    Har oxå planer på att dra söderut. Tänkt plinga dig men sumpat ditt nr. Vad har du för nuffror?
    /Martin

  • jonasp

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 07:43

    Hur är det med skateboardramper på öland o i kalmar? Senast jag var nere fanns det en kexig ramp nära nån slags idrottsplats(?) i färjestaden, finns den kvar o var ligger den egentligen?

  • tsurf

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 09:44

    Prognosen är Regn Alla dagar och ingen vind! Finns det något Partytält i År??

  • lukasw

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 10:39

    Va???? Menar du ………….

  • simme

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 11:28
    marängen;547035 wrote:
    Tjena sulan!
    Har oxå planer på att dra söderut. Tänkt plinga dig men sumpat ditt nr. Vad har du för nuffror?
    /Martin

    Trevligt! Klart du ska med. Vi bor på Eriksöre i år. Har nollsjunoll 5793026. Vi hörs!

  • styret

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 13:27

    vet ifan hur det är med rampen i färjestaden. dom har meckat med det där. fått nästan 50 lök av kommunen för att fixa till det men sen har bygget stått still sen i somras och om det blir klart så tror jag den rampen kommer bli riktigt kass. 2 meter hög 2 meter i radie… känns lite sisådär…
    Den gamle var racklig men helt perfekta mått tycker jag. Har för mej att lite av den finns kvar, men jag kan ha fel.
    dom har flyttat den till ett nytt ställe. du svänger upp på järnvägsgatan, första större T-korsningen om du kommer från haga och sen kör du upp till idrottshallen och längst ner på deras parkering ser du den.

    finns en miniramp i kalmar. Den är flyttad nyligen så har lite dålig koll på vart den står numera. nånstans i tegelviken tror jag. den är också jävligt sköna mått på och hård och fin som fan.

    sen finns vår lilla, med betoning på lilla, skapelse Friheten i Mörbylånga. knappt 1 meter hög tajt och snabb betong utan cooping. inte mycket att skata nu men kommer nog byggas ut till pool i sommar.

  • speedkenta

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 15:32
    TSURF;547211 wrote:
    Prognosen är Regn Alla dagar och ingen vind! Finns det något Partytält i År??

    Dom prognoser som gäller för Öland är både sol och 19-20 grader
    Samt sydvindar regn ev var det på tisdag

  • lukasw

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 15:43

    Yaaaaa hoppas på det :):):):):)

  • kronaldo

    Medlem
    17 maj, 2009 vid 17:34

    Vi blir nog ett gäng seglare från linsurf om prognosen inte totaldör. Ses där 😉

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.