• frippe75

    Medlem
    9 februari, 2007 vid 20:56

    @robinthewater 364402 wrote:

    Ja, ni ser ju… Folk som bokstavligen ber om att bli hajmat klarar sig helskinnade ända upp i 40-årsåldern utan att mista ett enda finger.

    Vilken brud va! “- I wasn’t satisfied… I had to ride it…”
    Fyra meter Tigerhaj alltså.

    Jag undrar varför hon simmade omkring i en minimal bikini när hennes manilga haj-jagar-polare hade hel våtdräkt? Hur som helst så blev jag en lite förvirrad TV-tittare. Sexigt, läskigt, sexit, läskigt, sexigt…

    Hahaha… fast när jag tittar på din avatar bild får jag bara en känsla…

    Läskigt…läskigt… lässkigt…… hahahahaha.
    Vad vill du förmedla med den? 🙂

  • robinthewater

    Medlem
    10 februari, 2007 vid 15:54

    Självdistans

  • andreas-f

    Medlem
    10 februari, 2007 vid 19:22

    Finns folk som fridyker med vithaj med. Jaques Costau lär också ha delfinåkt på ryggfenan på en vithaj. Missade tyvärr tv-programmet, kanske var med där.

    Marinbiologen som var med när vi kollade på vithaj i SA hade snorklat bland sälarna i shark alley, hon sa att det var en ganska adrenalinframkallande upplevelse.

  • robinthewater

    Medlem
    10 februari, 2007 vid 23:46

    Vaddå, sälar är väl inte farliga…?

  • jockster

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 00:21

    @Soderberg 362382 wrote:

    fast det är ju dock väldigt sällan en vindsurfare blir attackerad,,, brukar ju vara badande och vågsurfare

    Yep, tråkigt nog så väljer dom vågsurfare före er vindsurfare… 😉

  • andreas-f

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 07:45

    Haha! Fast jag lyckades med konststycket att bli biten i foten av en säl (eller iaf tror jag att det var en säl, man kan aldrig veta…) när jag vågsurfade i Big Bay.

  • bjornen

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 09:25

    @robinthewater 364589 wrote:

    Vaddå, sälar är väl inte farliga…?

    Jag såg ett naturprogram om en sällsynt säl som lever vid nordpolen, leopardsäl tror jag den heter och den var inte att leka med. Väger tresiffrigt och riktigt stora gaddar så nog finns det farliga sälar men inte i Sydafrika kanske…

    leopards_l.jpg

  • zo0

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 09:25

    (vet inte om någon skrivit detta)

    men hajarna äter ju sälar och om man pissar i våt dräckten luktar man säl.. xD

  • andreas-f

    Medlem
    11 februari, 2007 vid 09:56

    Hundar och sälar luktar tydligen likadant, man ska alltså inte klappa en hund innan man surfar. Men luktar sälarna kiss alltså? Hundar luktar iofs fan så varför inte…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.