Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inflamation i bicepsmuskelfästet/senorna

  • simoneburgess

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 10:24

    hehehe. Blir lite halv-relaxad och lätt illamående. Speceiellt när jag läser om alla bisarra biverkningar, som att skita blod, magkatarr och expanderande vårtgårdar

  • nundy

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 10:27

    @SimonEBurgess 387268 wrote:

    Har köpt voltaren-Piller mot min arbåge. Uhh, illamående…

    Någon som har någon erfarenhet av dem? Ska vara 25 mg diklofenakkalium i varje liten goding..

    Jag har aldrig haft problem med de.. men min mage är ju gjord av stål. Vanligt med magont, sålänge du inte spyr eller på annat onämnt sätt får ur blod ur din matkanal så är det bara att bita ihop 😀

  • simoneburgess

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 12:45

    Vierna, du borde gå till läkarn. När man har så ont borde man få lite cortizonsprutor och botox och sånt..

  • vicky

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 14:48

    Leta på några blodiglar som får gång cirkulationen.

  • evelin

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 18:50

    @SimonEBurgess 387268 wrote:

    Har köpt voltaren-Piller mot min arbåge. Uhh, illamående…

    Någon som har någon erfarenhet av dem? Ska vara 25 mg diklofenakkalium i varje liten goding..

    Voltaren är vårt allroundgodis mot diverse kajtrelateradeskador. Kanske därför jag inte känner av några biverkningar. Tycker det funkar skitbra iallafall.

  • chohoo

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 19:00

    Ooii giftormar i taket! Voltaren is da shit.

    Osså lite vila på det, så är man på gång igen.

  • simoneburgess

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 21:24

    tack för all input. Då får jag bita i det sura äpplet och kanpra mina oranga små vänner ett tag då.

    heheh. giftormar..

  • virena

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 21:32

    @SimonEBurgess 387358 wrote:

    Vierna, du borde gå till läkarn. När man har så ont borde man få lite cortizonsprutor och botox och sånt..

    Botox, e inte det sånt mingelbrudar sprutar in i ansiktet för att bli sådär stela och vackra eller mest se helt sjukt konstiga ut för att all mimik försvinner. Men det e klart, jag kanske får en stor och stel biceps:wink:

  • simoneburgess

    Medlem
    1 juni, 2007 vid 10:21

    Heck, när man ändå är där… Inte för att du behöver det sötnos 😉

    Mingelbrudar.. VIlket skönt uttryck

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Inflamation i bicepsmuskelfästet/senorna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.