Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite märken

  • george_jung

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 17:54

    jag hade verkligen hoppats du skulle skriva något klokt den här gången. sen är väl hot lite å ta i? ta en valium! tänk dessutom på en av våra grundlagar..

  • surferboy

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 17:55

    Glöm inte att kolla närmare på North. Vi har precis uppdaterat vår hemsida med bättre priser och Christian Dittrich har satt ihop ett test på Rhino05.

    Mvh,
    Gustav Enocksson
    Wallén Sports

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:00

    Debatten om oberoende moderator var ju befogad. Flera som annonserar på Steffo hade relevanta synpunkter som fick ventileras och med lite tur så ger det effekt.
    Ta inte allt så personligt. Skratta och må bra istället.

    För mig är en moderator väldigt anonym och skriver inte svar på varje inlägg som skrivs. Förslaget att moderatorn har ett till nic var väl riktigt smart..

    /Christer

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:02

    Osså försvann ju Swell och Naish reklamen på varje inlägg… Så det var det väl befogad kritik.

  • george_jung

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:12

    var det ett svar till mig?

  • gomes

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:31

    Tjena Stellan !!
    Äntligen bra info om hur torchen funkar..Det där med att den tar byigheten mer jämnare än andra är ju ett plus…
    att den dessutom va lätt styrd och snabb borde ju resultera i ett ok lyft……men hur påverkade snabbheten kitens stabilitet i luften under ett hopp…Va det lätt att få ofrivilliga loopar eftersom den svänger snabbt eller
    Peace Gomessssssss

  • patrikol

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:31

    Hot? Ha Ha vem tror du behöver en valium? Jag har förtvivlat få dig att fatta att jag bara vill snacka kite men du ger dig inte en sekund fortsätter att snacka skit istället för kite väx upp!

  • nilsson

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:38

    Bry dig inte om vad “hotshotsen” åker på, de byter efter var där finns bäst ekonomi! Men de flesta märken som finns representerade i sverige tror jag är bra märken, en del är dock undervärderade, sen tror jag man måste speca frågan mer, som jag vill ha en bra drake med grymt bottendrag och lär aldrig göra ett waketrick, så bestäm vad du vill göra med ditt kajtande, sen ställ frågan igen!
    För att ge exempel Stellan väger ca. 30kg mindre än vad jag gör, vilket förändrar förhållandena angående en kajt, i vissa avseenden men inte i vissa. Så frågan är svår att besvara.

  • george_jung

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:39

    kraftuttryck så som att “du ska ge fan i att..” brukar uppfattas som upprusning sen hotet: “Men det var sista skitsnacket ifrån dig nästa skitsnack om mig ifrån dig raderas direkt.” du skriver att du ska radera mina inlägg om jag fortsätter skriva som jag gör nu. det räknas väl ändå som hot?

  • patrikol

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:51

    Tyckte det var helt obefogad kriik! känner mig inte träffad för fem öre!

  • patrikol

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:56

    Om du fortsätter att bara skriva skit om mig och inte kiterelaterade saker som vi skall diskutera här så är det inget hot att jag skall radera dina inlägg det är ett löfte och det är min skyldighet som modertor. Inga personangrepp är tillåtna här på Steffo att du har fått hålla på och förstöra länkar så här länge beror bara på att jag som jag tidigare sagt inte vill moderera mig själv men du tvingar mig.

  • george_jung

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 18:58

    håller med dig bengan helt och hållet! finns massa bra kites, så mitt råd är att bestämma dig för vilken typ av kite du vill ha och sen se vart du får bäst pris och service.

  • bohm

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:05

    VARFÖR???? Varför hänger du på och ger bränsle till alla dom meningslösa diskusionerna??? Snacka kite eller snacka inte alls!!!

  • patrikol

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:07

    Du har helt rätt! blush.gif Jag har så svårt att låta bli att svara på personangrepp. Jag måste jobba på det!

  • luuddee

    Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:09

    ja de måste du wink.gif

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kite märken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.