Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Laajet onsdag!

  • gh0st

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 08:19

    @kvabbso 489790 wrote:

    Så jävla onödigt att skräpa ner överhuvudtaget, men när vi har ögonen på oss så kan man la för helvete plocka med sig skiten man dra dit…….

    snackar du om cabrinha kitesen?

  • rogero

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 08:24
    gh0st;489818 wrote:
    snackar du om cabrinha kitesen?

    Hahaha:smile:

  • blackadder

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 17:20

    Idag plockade jag en massa eltejp. Man kan tydligen ha det till nåt i kitesammanhang. Om inte det var korna som hade slängt den där. Skärpning för ¤”%&”¤%/%&/%&

  • debkausf

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:23

    @Blackadder 489953 wrote:

    Idag plockade jag en massa eltejp. Man kan tydligen ha det till nåt i kitesammanhang. Om inte det var korna som hade slängt den där. Skärpning för ¤”%&”¤%/%&/%&

    Du kan ju alltid skriva en insändare i hn o fråga vad varbergs surfklubb och komunen tänker göra åt saken! Jag har hört att allt ont på jorden är deras fel!:mad:

  • _sofia_

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:30

    Magnus hur va de i kära varberg idag? Ni ser ut ah få riktigt najs med swell in i imon! Riktigt najs i habo ljung idag mitt på dan, övat på backroll och railey today, keep on moving…

  • debkausf

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:45

    @_Sofia_ 490072 wrote:

    Magnus hur va de i kära varberg idag? Ni ser ut ah få riktigt najs med swell in i imon! Riktigt najs i habo ljung idag mitt på dan, övat på backroll och railey today, keep on moving…

    Var helt okej idag men kanske lite mycke winsurfs. Dom tar sjukt mycke plats när dom kommer 9 i bredd, bara o ladda hopp o ge plats! Ha de gööt i habo o smaka inte på vattnet i insjön:grin: !

  • _sofia_

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:48
    debkåusf;490089 wrote:
    Var helt okej idag men kanske lite mycke winsurfs. Dom tar sjukt mycke plats när dom kommer 9 i bredd, bara o ladda hopp o ge plats! Ha de gööt i habo o smaka inte på vattnet i insjön:grin: !

    Yes watch out for them, har ju blivit utsatt för en vindsurfare som körde över mina linor, soo they also do mistakes!

    Mmm fick smaka på de ganska mkt, soo im infected:grin:

  • debkausf

    Medlem
    13 augusti, 2008 vid 21:53

    @_Sofia_ 490092 wrote:

    Yes watch out for them, har ju blivit utsatt för en vindsurfare som körde över mina linor, soo they also do mistakes!

    Mmm fick smaka på de ganska mkt, soo im infected:grin:

    Dom kör alltid på kitelinor så fort de får en chans, de e nämligen enda gången dom fixar en framåloop på plattvatten! Brukar se lite fräckt ut!:cool2:

  • eagletech19

    Medlem
    14 augusti, 2008 vid 04:55

    @debkåusf 490097 wrote:

    Dom kör alltid på kitelinor så fort de får en chans, de e nämligen enda gången dom fixar en framåloop på plattvatten! Brukar se lite fräckt ut!:cool2:

    😉

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Laajet onsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.