Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ledighetskomite`n!

  • mattias-j

    Medlem
    27 oktober, 2013 vid 06:33

    Måndag efter 14 och sen hoppas jag på att det är tillräckligt mycket väst i vinden på tisdag. Det ska bli -60 i vattenstånd = torrlagt i dammen, men om vi får sv som det står så får vi ett eget Luderitz. Sandreven utanför klubbhuset kommer torrläggas och vi får kanaler emellan. Kan bli spännande….

  • megge

    Medlem
    27 oktober, 2013 vid 12:10

    Är det någon som har en bra speed fena 20-22cm till salu?

  • davven

    Medlem
    27 oktober, 2013 vid 17:20

    Kolla med robban om han har kvar sin Black Diamond, men du får kapa ner den till önskad längd isf. Jag har sett en viss person köra över 40 kn med en sådan när det blåste 16.5 i medel och en annan inte ens klarade av bech-start då seglet kom tillbaks i huvudet 😉

  • marden

    Medlem
    27 oktober, 2013 vid 19:07

    “nya” otmar ankdräparen inpassad i boxen.
    gadjet hjälmen kompleterad…:)
    och 4,7:an nerpackad nu gäller det bara protobenke får tummen ur i tid…

  • mackee

    Medlem
    27 oktober, 2013 vid 20:58

    Varför åker ni inte till vollerwiek på måndag 11-14 är det bra vattenstånd 13-14 i medel med byar på 24 är ju inte fel minst 45 i topp
    Go for it

  • tobhed

    Medlem
    28 oktober, 2013 vid 17:28

    Du hade helt rätt Mackee, alldeles för högt vatten i Skåne och nyss såg jag att danskarna har kört 45 i average i vollerwiek….

  • mattias-j

    Medlem
    28 oktober, 2013 vid 18:57

    Hade i alla fall 45,01 på displayen på Haga idag…. 😉

  • andersbq

    Medlem
    28 oktober, 2013 vid 19:03

    Just det, där ser du daniel! Fan vad grymt Mattias!!!
    Blev svårt att matcha den farten även med luderitz kanalen denna månaden för oss!!!!

  • tobhed

    Medlem
    28 oktober, 2013 vid 19:08

    Snyggt Mattias, kunde tyvärr inte komma upp idag 🙁

  • mattias-j

    Medlem
    28 oktober, 2013 vid 21:35

    @andersbq 718083 wrote:

    Just det, där ser du daniel! Fan vad grymt Mattias!!!
    Blev svårt att matcha den farten även med luderitz kanalen denna månaden för oss!!!!

    Tack! Ja, jag var ju tvungen att hitta på något för evaluated rankingen. Har haft otrolig tur i år med typ en segling i månaden och samtliga har gett hygglig poäng. Men ni har ju alla chanser i världen att visa vart skåpet ska stå i november. Lycka till där nere!!! Och får ni inte lite vind på torsdag, sista oktober..? 🙂

  • larsd

    Medlem
    29 oktober, 2013 vid 09:39

    Hatten av Mattias, du är en kämpe!!!

  • marden

    Medlem
    31 oktober, 2013 vid 12:50

    Jag hade tyvärr glömt knapplåset av på kameran, så den gått på och batteriet var slut när jag skulle filma lite Goa gubbar på måndagen.
    Filmade några åk på tisdag istl varav det mesta var med en immig lins, då blev det här kvar…
    Stormen med lågvatten hade iaf lämnat av en del gräs på revet som gärna flöt in nu när vattnet steg igen, hade gärna fått lämna kvar lite mer vind också…[video]http://vimeo.com/m/78237770[/video]

  • jester

    Medlem
    31 oktober, 2013 vid 13:58

    Elakt att köra över kompisen, kan man tycka. Även om han bara var en statist… 🙂

  • marden

    Medlem
    14 november, 2013 vid 10:57

    @Kinabalu 717941 wrote:

    Kommer ni att köra Vacum i morgon Lördag?

    Kanske…?

  • trefyrafyra

    Medlem
    14 november, 2013 vid 15:14

    Vad tror ni om Haga på Lördag ?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Ledighetskomite`n!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.