Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Listerlandet imorgon (julafton)?

  • Listerlandet imorgon (julafton)?

    Publicerad av alexasu på 23 december, 2013 vid 11:29

    Kommer spendera julen i nordost-Skåne och Blekinge och såg att det kommer blåsa bra och rulla in bra vågor i området imorgon. Måste finnas nåt bra spot ute på listerlandet, men var kör man där på rådande prognos? (Ssv 16 m/s och 3 m vågor från syd enl dmi)

    alexasu svarade 10 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • jimmy-t

    Medlem
    23 december, 2013 vid 18:48

    Sandviken är ett alternativ

  • tomasn

    Medlem
    23 december, 2013 vid 18:56

    @alexasu 719802 wrote:

    Kommer spendera julen i nordost-Skåne och Blekinge och såg att det kommer blåsa bra och rulla in bra vågor i området imorgon. Måste finnas nåt bra spot ute på listerlandet, men var kör man där på rådande prognos? (Ssv 16 m/s och 3 m vågor från syd enl dmi)

    Kommer vara i Sandviken 10 imorgon.

  • alexasu

    Medlem
    23 december, 2013 vid 20:14

    Blir det verkligen någon vinkel i sandviken på ssv?
    Måste finnas nåt bryt längre ut på halvön som är bättre exponerat för dyningarna också?

  • emil_h

    Medlem
    28 december, 2013 vid 20:11

    Jag bor i Sölvesborg och SSV suger här precis som på de flesta ställen. Dock blir inte vågorna så stora, så Sandviken funkar OK. Om du är intresserad av att segla här i trakterna i framtiden, kontakta mig på 070 621 06 57

  • alexasu

    Medlem
    29 december, 2013 vid 14:19

    @Emil_H 719932 wrote:

    Jag bor i Sölvesborg och SSV suger här precis som på de flesta ställen. Dock blir inte vågorna så stora, så Sandviken funkar OK. Om du är intresserad av att segla här i trakterna i framtiden, kontakta mig på 070 621 06 57

    cool!

    drog på mig någon förkylning, så det blev tyvärr ingen segling denna gången…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Listerlandet imorgon (julafton)?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.