Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Malmö med slalombräda onsdag/tordag?

  • Malmö med slalombräda onsdag/tordag?

    Publicerad av ololfo på 10 september, 2012 vid 13:34

    Skall ner till Malmö onsdag till fredag. Hoppas kunna få till eftermiddags/kvällssegling onsdag och torsdag. Vill helst inte segla själv. Vart tar man sig för att få möta likasinnade => slalom, helst segla i bana med bojar/märken att gippa runt?

    klas-tss svarade 11 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • tobhed

    Medlem
    10 september, 2012 vid 13:45

    HaboLjung eller Klagshamn – dock har ingen av dem bojar ute för slalomkörning

  • glader

    Medlem
    10 september, 2012 vid 14:26

    Olle: Du måste har gräsfenor där. (Eller hur Tobias?) Du kan få låna några av mig. Måste fixas ikväll i så fall. Jag reser i jobbet tis/ons.

    Tobias & Co: passa på att köra lite slalom när ni får så fint besök!

  • ololfo

    Medlem
    11 september, 2012 vid 09:46

    Du är rolig du Fredrik. Fint besök…

    Väldigt bussigt att du vill låna ut gräsfenor. Jag har en gräsfena. Den får duga. Det är större problem med prognosen – det verkar ju inte bli nåt?

  • glader

    Medlem
    11 september, 2012 vid 18:12
    OLOLFO;698096 wrote:
    Du är rolig du Fredrik. Fint besök…

    Jaja, de får väl lägga ut några bojar och avgöra efteråt om det var fin- eller fulbesök. Jag gissar i alla fall på finbesök.

  • klas-tss

    Medlem
    12 september, 2012 vid 04:45

    Häromdagen låg bojarna ute i Habo Ljung iaf. Två vita, riktning som passade SV vind. Tror de är kvar från tävlingarna några helger sedan..

    Sent from my iPhone using Tapatalk

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Malmö med slalombräda onsdag/tordag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.