Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui – bilder från dec-jan

  • larry

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 15:51

    Snygga bilder!

  • philippos

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 18:30
    Robin;596322 wrote:
    Gött! Ha det så kul Filip!

    Tack Robin! Ska göra mitt bästa.

    dr Masse;596334 wrote:
    Jahaja, så du sätter 3 månader på maui före en vecka i nordvästra Irland med oss… hur tänker du egentligen, pöjkvasker? 😀

    Fasen, du kommer att dominera hårt på stenstranden i höst… !

    Skulle inte NV Irland bli en höstresa? Den vill jag ju inte missa. Maui lär dock behövas i vilket fall innan jag helt glömmer hur man surfar på riktigt.

  • calle

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 21:02
    philippos;596361 wrote:
    Tack Robin! Ska göra mitt bästa.

    Skulle inte NV Irland bli en höstresa? Den vill jag ju inte missa. Maui lär dock behövas i vilket fall innan jag helt glömmer hur man surfar på riktigt.

    Jo, det var väl det vi sa……
    Ha kul!!
    / Calle S

  • jakob_s

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 05:39

    Mycket fina bilder !
    Satt och softade på hookipa idag i ena av giveaway beachstolarna jag luffade av er.
    Fått en del bra paddle surf sen ni drog. Idag kördes det 4.7 (kör dom nått annat?) på Hookipa. Inte det minsta sugen att gå ut faktiskt. Man blir ju rätt ödmjuk när man ser hur vågorna sträcker sig gubbe över masttopparna.
    paddle surf på kanaha imorgon och dagen efter det och dagen efter..

    Smaskat advil 200mg och smetat med tigerbalsam så nu är bicarna tebax i gamet.
    lagom till på onsdag/torsdag när det verkar bli vind igen.

    PS såg en “2meters” haj på kanaha för några dagar sen. Normalt enligt en tjej jag frågade i lineup DS

    Mahalo
    Jakob

  • lars_k

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 06:32

    Finfina bilder från paradiset!
    Jakob, det var fin segling längre österut. Har sneglat på ett folktomt Sprecks Secrets flera gånger men idag var team Naish ute med the king Robby himself rippande i vågorna. Kunde inte hålla mej på land trots jag redan kört mej trött på Camp-One (sketspot enl mej bara stök!). Helgrymt point där reven utanför tar det värsta av swellet och resterna vrider in och ger gubbe till logo DTL med bra vinkel. Här kommer jag att segla, istället för Kanaha där alla trängs med varann och kajtarna! Är det mer lagom swell blir det Kuau. Häng på nångång om Hookipa är för stort! Och hoppa inte i från stenarna som jag gjorde idag, utan kryssa upp från SugarCove (sandstrand) istället… Ses! /Rille

    Edit: kolla bilderna jag knäppte innan jag hoppade i:
    http://picasaweb.google.com/RillesSurf/100128_secrets?feat=directlink

  • jakob_s

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 08:08

    Jag hänger med !
    På bilderna ser det ju riktigt riktigt trevligt ut. liknar förhållanden som till och med jag kanske kan fuska lite i.

    Hookipa dagar som denna kommer inte att hända..
    ger ju mest nått som liknas dödsångest när man tittat från gräset en dag som denna.

    finns på 808 283 1066
    jakob_sundin@hotmail.com

    Mahalo
    Jakob

    Edit
    Tror det städas upp rätt bra nu när det vrider och mojnar (och vågorna droppar lite) Jag kommer att dra på kanaha för paddle surf imorgon, tror det blir riktigt bra.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Maui – bilder från dec-jan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.